×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024

اقتصاد زمانه : بانک‌ها از طریق سرمایه شخصی و یا مشارکت سهامی و بخشی دیگر این حمایت‌ها را به انجام می‌رسانند که احتمال دارد نیازمند منابع کلان و فوری باشد. بانک ایران زمین طی سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای را در راستای حمایت مالی از تولیدکنندگان بخش‌های صنعتی و خصوصی و کسب‌وکارهای کوچک به عمل آورده است.

به گزارش اقتصاد زمانه ، بانک ایران زمین با ارائه تسهیلات مالی به منظور تأمین مواد اولیه، تجهیزات، و همچنین هزینه‌های تولید و توسعه، به کسب و کارهای خرد و تولید داخلی کمک می‌کند تا در فرآیند تولید و بهبود کیفیت محصولات خود پیشرفت کنند.

بانک ایران زمین می‌تواند سرمایه‌ای قابل توجه را در اختیار تولید کنندگان و طراحان زیر ساخت‌های کشور قرار دهد و از سویی نیز سرمایه سپرده گذاران را در مسیر صحیح تولید و اقتصاد و پیشرفت کشور هدایت کند. چرا که این موضوع را به طور کامل درک کرده که قطعا صنایع پایین‌دست و کسب‌وکارهای کوچک نیازمند حمایت شبکه بانکی و مالی کشور هستند.

مدیران این بانک، دریافت خدمات و محصولات با کیفیت را حق مشتریان و مصرف‌کنندگان مردم ایران زمین می‌دانند. در این راستا وزمین، تامین سرمایه و نقدینگی برای کسب وکارهای نوپا و خرد با تکیه بر مولفه‌های داخلی توسط این بانک به انجام می‌رسد.

برنامه‌های مدیریتی بانک ایران زمین با شناخت و نیازسنجی‌های انجام شده در بازار‌های اقتصادی در جهت توسعه پایدار، بالاخص در حوزه تولید و زیرساخت‌ها با محور هدایت سرمایه‌های سپرده گذاران و عملکردهای اقتصادی قرار گرفته است.

به همین منظور، این بانک تلاش می‌کند تا ایران زمین را به عنوان یک مولد اقتصادی، در جهت تقویت تولید داخلی و رشد اقتصاد کشور مبدل سازد. افزایش ورود پس اندازها و سرمایه‌های اندک به این بانک می‌تواند بانک ایران زمین را برای نقش آفرینی در توسعه اقتصادی و ملی کشور یاری کند.

توسعه کسب و کارهای خرد و تولید داخلی به عنوان یک اولویت اساسی در برنامه‌های بانک ایران زمین، در مسیر توسعه پایدار اقتصاد ملی و اشتغالزایی است. طبق آمار، بانک ایران زمین بیش از ۲۳۵ هزار و ۷۳۸ میلیارد ریال تسهیلات کلان به بخش خصوصی پرداخت کرده است که این مسئله جدا از اهمیت حمایت از تولید می‌تواند نتایج آتی بیشتری مانند بهبود وضعیت اشتغال، کمک به افزایش دانش و فناوری، تقویت دانش بنیان‌ها و بخش‌های زیر ساختی کشور و… داشته باشد.

بانک ایران زمین با تمرکز بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور، به عنوان یکی از بازیگران مهم تأمین مالی فناوری در کشور، نقش مؤثری در رشد و توسعه دانش و ایده‌های فناورمحور ایفا می‌کند. وزمین با ارائه خدمات گسترده حمایتی و با تمرکز بر تولیدات ساخت داخل، تامین مالی افراد و شرکت‌هایی که در زمینه‌های مختلف تولید، نوآوری و خدمات فعالیت می‌کنند، را برعهده گرفته است.

بر این اساس، بانک ایران زمین با برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی، به توانمندی‌های کارکنان و کارآفرینان داخلی کمک می‌کند تا با آخرین دانش و مهارت‌ها در زمینه‌های مالی، مدیریت و بازاریابی مجهز شوند. این بانک پیوسته در جهت حمایت از کسب و کارهای نوپا در تلاش است با ایجاد زیرساختی مستحکم در فضایی امن، خدمات متفاوت را به این قشر از جامعه ارائه دهد تا آنان بتوانند با دریافت این خدمات گامی موثر در پیشرفت اقتصاد ایران زمین بردارند.
جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی یکی از محورهای اصلی در عرصه تولید برای تقویت زیرساخت‌ها در دوره‌ای که تحریم‌ها و محدودیت‌های سرمایه‌گذاری بین‌المللی مشکلات اساسی را برای کسب و کارهای کوچک و صنایع پایین‌دست ایجاد کرده است. بانک ایران زمین یکی از بانک های خصوصی پیشگام در کشور به شمار می رود که توانسته است ظرفیت های خود در این بخش را همتراز با فناوری روز دنیا توسعه دهد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.