×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش بر نقش مهم مسوولان این منطقه در امانت داری کیش تاکید کرد و گفت: اجازه نداریم برای حفظ بقای خودمان از بیت المال هزینه کنیم.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا نوایی لواسانی سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان که با حضور سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، عصر شنبه ۲۲ آبان در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، بر لزوم اهمیت امانت داری کیش تاکید کرد و گفت: اجازه نداریم برای حفظ بقای خود از بیت المال هزینه کنیم.

به گفته نوایی لواسانی برخی از موضوعات در این منطقه نهادینه شده است که با انقلاب اسلامی منافات دارد.

وی محور مدیریتی خود را در جزیره کیش، حمایت از کار آفرینان عنوان کرد و اظهار داشت: باید در فرایند حمایت از کار آفرینان شفافیت سرلوحه کار قرار گیرد و امضاهای طلایی حذف شود در غیر این صورت سازمان با چالش مواجه خواهد شد.

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش از اصلاح فرایند ها و هدایت جزیره به سمت بهشت کار آفرینی خبر داد و افزود: مدیر جوان و انقلابی مدیری است که با دانش و آگاهی لازم تصمیمات کارآمد اتخاذ کند.

محمدرضا نوایی لواسانی با اشاره به این که روش مدیریتی که آغاز کردیم در سیستم سازمانی ماندگار و سبب رونق مولفه های آرامش در کیش خواهد شد، گفت: آرامش هدفی است که مولفه های مختلفی از جمله “فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی و سرمایه گذاری را افزایش خواهد داد.

نوایی لواسانی اظهار داشت: یکی از بزرگترین جنگ های اقتصادی در دنیا بین حق و باطل صورت گرفته و توفیق رزمندگی در این جبهه را داریم که با لطف الهی می توانیم در این مسیر سخت گام های موثری برداریم.

وی در خصوص این که با رصد مشکلات جزیره و ارتباط با ساکنان کیش آشنایی کامل با این منطقه دارم، گفت: با توجه به این که در دوره های گذشته به این منطقه کوتاهی شده؛ از سوی دیگر نیز برخی از مدیران دلسوز اقدامات ارزشمندی برای آبادانی و توسعه کیش انجام دادند.

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه تصریح کرد: به جز دوره کوتاه مدیریت جعفر آهنگران مدیرعامل وقت سازمان منطقه آزاد کیش، در سنوات گذشته با بد عهدی در امانت داری کیش بهترین امتیاز منطقه آزاد را ازدست دادیم در صورتی که این امتیازات می توانست رونق بخش جزیره باشد.

محمدرضا نوایی لواسانی حذف معافیت های مالیاتی در مناطق آزاد را بد عهدی در امانت داری کیش عنوان کرد و گفت: واگذاری برخی از شرکت ها که نقش مهمی در رونق بخشی جزیره داشت مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده است.

نوایی لواسان تاکید کرد: پس از گذشت سال ها از تاسیس منطقه آزاد کیش این جزیره باید مهد کارآفرینی می شود، متاسفانه تا کنون این مهم تحقق نیافته است.

گفتنی است در آئین تکریم و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش،محمدرضا نوایی لواسانی سرپرست جدید، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، هیئت همراه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، جعفر آهنگران مدیرعامل وقت سازمان، ادارات، نهادها،نیروی های نظامی و انتظامی، شرکت های تابعه و برخی از ساکنان جزیره کیش حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.