×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصادزمانه : شهردار منطقه ۱۹ با حضور در سایت واکسیناسیون شهید کافی، از خدمات جهادی و ایثارگرانه مدافعان سلامت تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در حاشیه این دیدار که به مناسبت روز پرستار صورت گرفت، شهردار منطقه ضمن قدردانی از مدافعان سلامت، خدمات آنان را در نجات جان انسان ها بسیار ارزشمند و بزرگ و جبران ناپذیر دانست و افزود: با تلاش و ایثار شما عزیزان که در صف مقدم مبارزه با این بیماری بوده اید امروز شاهد روند کاهشی بیماری کرونا هستیم و برنامه ها و فعالیت ها به روال عادی برگشته است.
او با بیان اینکه کار انسان دوستانه مدافعان سلامت با هیچ تقدیری قابل جبران نیست ابراز امیدواری کرد با حضور و تلاش این عزیزان شاهد ریشه کنی کامل این بیماری و برگشت به شرایط عادی زندگی ب
نرگس محسنی رئیس مرکز بهداشت دادوش نیز در دیدار با شهردار منطقه ضمن قدردانی از همکاری شایسته شهرداری این منطقه و سازمان ورزش به جهت در اختیار قراردادن فضا و امکانات لازم برای واکسیناسیون شهروندان که منجر به افزایش ۵ برابری تعداد افراد واکسینه در این مرکز شده است، خواستاراستمرار این همکاری شد.
در این برنامه به پاس زحمات و خدمات مدافعان سلامت، لوح تقدیر به پرستاران، پزشکان و دست اندرکاران واکسیناسیون شهروندان اهدا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.