×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

اقتصاد زمانه : معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نشست با دستیاران مدیران در حوزه معاونت خدمات شهری گفت: انشالله با تلاش و پشتکار خود در آینده، جزو بازوهای اصلی شهرداری تهران خصوصا در حوزه خدمات شهری باشید.


به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی در نشست با دستیاران مدیران در حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران که با حضور میثم عنقایی، مدیرکل برنامه ریزی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، جهانگیری معاون اداره کل منابع انسانی و مشاورین حوزه خدمات شهری که صبح امروز ۷ بهمن ماه برگزار شد، گفت: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با ۶ سازمان، ۲ شرکت و ۳ اداره کل از معاونت های خدمات رسانی است که ارتباط بسیار مستقیم و مستمری با شهروندان دارد.
یزدانی در ادامه افزود: این معاونت وظایف و ماموریت های مختلف و بسیاری را در سطح شهر تهران در راستای تامین رفاه و جلب رضایت حداکثری شهروندان بر عهده دارد و به عبارتی اکثر مخاطبین ما در زیر مجموعه این حوزه، شهروندان هستند.
وی با ذکر این نکته که به طور قطع نیروهای فعال و اثرگذار در زیر مجموعه این معاونت پیشرفت های بسیار خوبی خواهند داشت، اضافه کرد: انشالله با تلاش و پشتکار خود در آینده، جزو بازوهای اصلی شهرداری تهران خصوصا در حوزه خدمات شهری باشید.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده جلسه ای با حضور مدیران عامل زیرمجموعه این معاونت برگزار خواهد شد و همکاران جدید با حوزه کاری خود آشنایی کامل پیدا خواهند کرد.
وی تاکید کرد: این حوزه آمادگی کامل دارد که تجربیات خود را در اختیار همکاران جدید بگذارد و پاسخگوی آنان در هر زمینه ای است.
گفتنی است در این جلسه مدیرکل برنامه ریزی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و معاون اداره کل منابع انسانی به ارائه توضیحاتی پیرامون چگونگی فرایند جذب دستیاران و نحوه گزینش آنان با توجه به تخصص آنان مطرح و برای آنان آرزوی موفقیت کردند.
همچنین در جریان این نشست دستیاران حوزه خدمات شهری به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و طرح سوالات خود پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.