×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : به مناسبت ۳۱ خرداد ماه ، سالروز تاسیس باشگاه ذوب آهن اصفهان که ۵۳ سال از آن می گذرد ، مسئولین این باشگاه به همراه کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال با حضور در این مجتمع عظیم صنعتی ، ضمن بازدید از خط تولید و دیدار با تلاشگران خط اول جبهه صنعت در بخش های کوره بلند و نورد ، در آیین گرامیداشت این روز با حضور منصور یزدی زاده مدیرعامل و مسئولین ذوب آهن شرکت کردند .

به گزارش اقتصاد زمانه ، منصور یزدی زاده در این مراسم ، حضور اعضاء تیم فوتبال ذوب آهن در این مجتمع عظیم صنعتی را بسیار مفید دانست و گفت : این حضور ، موجب آشنایی این ستارگان فوتبال با سختی کار در ذوب آهن اصفهان می شود تا در زمین بازی از این سخت کوشی الگو بگیرند و با تمام توان در مقابل حریفان حاضر شوند .
وی افزود : تلاشگران ذوب آهنی هم بعد از این دیدارها ، بازیکنان و قهرمانان ورزشی باشگاه ذوب آهن را در کنار خود حس می کنند که برای اعتلای این برند تلاش می کنند .
مدیرعامل ذوب آهن ، کسب درآمد را یک موضوع فرعی در ورزش دانست و گفت : قهرمانان ورزشی ، اصل ورزش و فواید آن را باید همواره به عنوان یک اصل مهم در ذهن داشته باشند همچنانکه در دین مبین اسلام توصیه های بسیاری نسبت به ورزش و کسب نشاط و سلامتی از این طریق شده است .
وی افزود : تلاش برای قهرمانی همواره قابل ستایش است اما حفظ اخلاق و رسیدن به درجات پهلوانی ، از قهرمانی ماندگارتر و ارزشمندتر است همچنانکه نام هایی چون پوریای ولی و تختی به دلیل منش پهلوانی جاودانه شده اند .
یزدی زاده ، شهدای گرانقدر میهن را نمونه کامل پهلوانان با اخلاق در میدان دفاع مقدس دانست و گفت : ورزشکاران باید در زمین با اخلاق و جنگنده باشند و قطعاً موفقیت وشهرت نیز در پی آن حاصل خواهد شد.
مرتضی یزدخواستی عضو موظف هیات مدیره ذوب آهن اصفهان نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت : این باشگاه با پیشکسوتان و قهرمانان خود تاثیر بسزایی در پیشرفت ورزش کشور در رشته های مختلف داشته است و تاریخ پرافتخار ۵۳ ساله دارد .
وی افزود : با استفاده از این تجربه و قدمت بیش از نیم قرنی و همچنین با همدلی و اتحاد می توانیم از شرایطی که امروز تیم فوتبال ذوب آهن در جدول دارد فاصله بگیریم و روزهای خوب در پیش است .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.