×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصادزمانه :دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری–صنعتی و ویژه اقتصادی در سفر یک روزه خود به جزیره کیش ضمن بازدید از زیرساخت های این منطقه در جریان نحوه ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت اله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد با حضور سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و برخی از مسوولان سازمان و شرکت های تابعه صبح سه شنبه هشتم فروردین در بازدید از زیرساخت های سفرهای نوروزی کیش در حوزه سفرهای دریایی و خدمات درمانی؛ سطح ارائه این خدمات را از نظر کمی و کیفی نسبت به سال های گذشته مثبت ارزیابی کرد.

حجت اله عبدالملکی ضمن قدردانی از ارائه خدمات با کیفیت و پذیرش مسافران نوروزی در جزیره کیش؛ تحقق این اقدام ارزشمند را مبتنی بر استفاده از فن آوری های نوین و برنامه ریزی مدون عنوان کرد.

عبدالملکی با بیان این که امسال در سطح مناطق آزاد به مهمانان نوروزی خدمات مطلوب و رضایت بخشی ارائه شده است، اظهار داشت: سال های گذشته در حوزه جا به جایی خودروهای سواری که ایام نوروز از اقصی نقاط کشور به این منطقه سفر می کردند شاهد مشکلاتی از قبیل ترافیک خودرویی بودیم که خوشبختانه امسال با برنامه ریزی های راهبردی و عملیاتی این مشکلات برطرف شده است.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی با هدف بررسی زیرساخت های سفرهای دریایی از بخش های مختلف پایانه مسافری بندرگاه کیش بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات شناورهای لندینگ کرافت و بارگیری خودروهای نوروزی قرار گرفت.

بنابراین گزارش حجت اله عبدالملکی در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش؛ با بیماران بستری شده در بخش های اورژانس و دیالیز ملاقات و دستور رسیدگی به درخواست های ارائه شده را صادر کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.