×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024

اقتصاد زمانه : در راستای بررسی آخرین وضعیت تولید مجتمع‌های تولیدی هلدینگ سرمایه‌گذاری غدیر و هلدینگ نفت و گاز پارسیان، مدیران عامل این هلدینگ‌ها از مجتمع پتروشیمی زاگرس بازدید نمودند.
این بازدید در روز سه‌شنبه مورخ ۱۹ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر سید مازیار حسینی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، دکتر اسماعیل قنبری، مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان، دکتر متین دیداری، مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت پتروشیمی زاگرس، جمعی از مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی و جمعی از مدیران ارشد پتروشیمی زاگرس، از پتروشیمی زاگرس صورت پذیرفت.

در حاشیه این بازدید در نشستی دکتر متین دیداری ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان به معرفی پتروشیمی زاگرس پرداختند و در ادمه دکتر اسماعیل قنبری ضمن ابراز خرسندی از حضور در پتروشیمی زاگرس، از مدیران ارشد پتروشیمی زاگرس درخواست نمودند که به بیان مسائل و موارد مربوط به واحدهای مجتمع خود بپردازند که مدیران واحدها نیز به بیان دستاوردهای خود و پیشنهادها در جهت توسعه تولید پرداختند.

در پایان این نشست دکتر سید مازیار حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر ضمن تشکر از مدیران پتروشیمی زاگرس بر توسعه تولید و اشتغال پایدار و سودآوری سهامداران تأکید کردند.

روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.