×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و هیات همراه در جلسات تولید مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک؛ روند تولید این مجموعه‌ها از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور‌ ماه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از مس پرس؛ در این بازدید که در روزهای ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه سالجاری برگزار شد؛ مهندس مهدی اهرابی عضو هیات‌مدیره و معاون هماهنگی، مهندس بهروز رحمتی معاون توسعه‌واکتشافات، محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس، مهدی سلمانی مدیر حراست شرکت مس و سعد عبدی مدیر برنامه‌‌ریزی و نظارت شرکت مس؛ دکتر سعدمحمدی را همراهی کردند.همچنین، مصطفی رضاحسینی نماینده مردم شهربابک مهمان ویژه جلسه تولید مجتمع مس شهربابک بود که در جریان آخرین دستاوردهای این مجتمع در شش‌ماهه نخست سال جاری قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و هیات‌ همراه با حضور در جلسه تولید هر دو مجتمع از نزدیک روند تولید این مجموعه‌ها از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور ماه و چشم‌انداز برنامه‌های تولیدی در نیمه دوم سال را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند. همچنین در جلسات تولید میزان پیشرفت هر کدام از طرح‌های توسعه‌ای از سوی مجریان طرح ارائه و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سرعت‌بخشی به انجام امور صورت گرفت.
بر اساس این گزارش دکتر سعدمحمدی در طرح‌های توسعه این مجتمع‌ها نیز حضور پیدا کرد و از نزدیک روند پیشرفت طرح‌های توسعه مجتمع مس شهربابک و مجتمع مس سرچشمه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.