×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصادزمانه : شهردار منطقه ۴ گفت: چهار ایستگاه نوروزی گردشگری این منطقه با هدف اطلاع رسانی و راهنمایی گردشگران پذیرای مسافران نوروزی، در ایام نوروز ۱۴۰۲ می باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ” علی اصغر کمالی زاده”  با اشاره به استقبال گردشگران از ورود و اقامت در پایتخت ایران گفت: با توجه به افزایش سفرهای نوروزی و استقبال مسافرین و گردشگران از اقامت در تهران اداره گردشگری منطقه ۴ از ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ اقدام به استقرار غرفه استقبال از مسافرین نوروزی در مبدا ورودی شمال شرق تهران و ۳ غرفه اطلاع رسانی در سطح منطقه ۴ کرده است .
او  در ادامه به فعالیتهای ایستگاه استقبال از مسافرین نوروزی در مبداء ورودی شمال شرق تهران به بزرگراه شهید بابایی اشاره کرد و گفت: ایستگاه استقبال از مسافرین نوروزی در ورودی شرقی بزرگراه شهید بابایی به تهران جنب بوستان مسافر برپا شده است که شامل چیدمان سفره هفت سین نوروز ، نصب بنرهای معرفی اماکن گردشگری منطقه ۴ و استقرار غرفه اطلاع رسانی می شود.
شهردار منطقه ۴  از توزیع بسته های نوروزی ، توزیع کتابچه ویژه کودکان به منظور آشنایی کودکان با اماکن تفریحی شهر تهران و پذیرایی با افطاری ساده در غرفه اطلاع رسانی ایستگاه بوستان مسافر خبر داد.
کمالی زاده  همچنین با اعلام استقرار ۳ غرفه اطلاع رسانی با عنوان تهران دوست داشتنی در سطح منطقه  اعلام کرد : ۳ غرفه گردشگری نیز با هدف ارتقاء سطح رفاه و نشاط اجتماعی شهروندان درمقابل ورودی درب اصلی باغ پرندگان ، جنب درب اصلی فرهنگسرای اشراق و میدان رسالت مستقر شده اند که در کنار توزیع بسته های گردشگری از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پاسخگوی گردشگران و مسافرین هستند .
او از حرکت کاروان عروسکهای نوروزی در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و افزود : کاروان های  نوروزی شامل تن پوش عمونوروز و حاجی فیروز و  برخی از شخصیتهای کارتونی در نواحی ۲ ،  ۶ ،  ۷ و ۸ با حرکت در سطح محلات ، شادی را برای شهروندان به ارمغان می آورند ./انتهای خبر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.