×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

اقتصاد زمانه : طی حکمی از سوی دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان، مهندس عطاالله معروفخانی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و‌نهی از منکر شرکت فولاد هرمزگان منصوب گردید.

به گزارش اقتصاد زمانه ، در بخشی از این حکم خطاب به مدیرعامل فولاد هرمزگان آماده است:
امید است ضمن فراهم نمودن زمینه لازم و با به بهره گیری از تمامی ظرفیت های آن شرکت در راستای ترویج و اجرای امر به معروف و نهی از منکر اهتمام شایسته و حمایت های لازم معمول دارید
این حکم توسط حجت الاسلام کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در محل دفتر مدیرعامل فولاد هرمزگان به معروفخانی تحویل شد.
معروفخانی در این دیدار ضمن تشکر از دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه و حجت الاسلام کریمی دبیر ستاد امر به معروف و‌نهی از منکر استان هرمزگان، به رکورد تولید ماهیانه و‌ افزایش صادرات در شش ماه نخست نسبت به سال گذشته اشاره و قطعی برق در تابستان را سبب ضرر و زیان به فولاد هرمزگان و صنایع وابسته دانست و اظهار امیدواری کرد با حضور رئیس جمهور انقلابی و استاندار محترم در استان و با توجه به روحیه انقلابی و جهادی ایشان این مشکلات بر طرف شود.
در ادامه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان توجه به رشد تولید در کنار ارتقای معیشت کارکنان را قابل تقدیر دانست.
وی اظهار داشت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی فولاد هرمزگان در استان بسیار موثر بوده و این جای تقدیر و تشکر دارد.
کریمی استفاده از ظرفیت خود دستگاه ها برای پیاده سازی و اجرای امر به معروف لازم دانست و اظهار داشت احساس تعهد و مسئولیت پذیری در سازمان ها باید تقویت شود.
وی بزرگترین فعالیت اجتماعی در دین اسلام را گسترش امر به معروف برشمرد و گفت این موضوع در تمام دستگاه های اجرایی بایستی در دستور کار قرار گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.