×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 29 June , 2024
امضای موافقت نامه همكاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور و ذوب آهن اصفهان

اقتصادزمانه : دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوردوشنبه ۴ تیرماه با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن دیدار و گفتگو با مسئولین این مجتمع عظیم صنعتی ، موافقت نامه همکاری با این مجتمع امضا نمود .

دکتر دهقانی فیروزآبادی در این دیدار گفت : این موافقت نامه با هدف ایجاد کارخانه نوآوری در ذوب آهن اصفهان امضا شد تا بستری برای فعالیت بیشتر و حضور پر رنگ تر شرکت های دانش بنیان در این مجتمع عظیم صنعتی باشد.

وی افزود : صنعت فولاد اهمیت بسیار زیادی در اقتصاد کشور دارد و لذا بهره گیری از دانش روز و همچنین مشارکت و همکاری با شرکت های دانش بنیان به ویژه در شرایط تحریم ، برای این صنعت مهم و حیاتی است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهورافزود : محدودیت های ناشی از تحریم باعث شد تلاش مان را برای حل مشکلات صنعت با استفاده از توان و دانش داخلی دوچندان کنیم .

وی اظهار داشت : طی دو سال گذشته با بیش از ۱۰۰ صنعت بزرگ کشور نشست برگزار کردیم که این امر حاصل توسعه شرکت های دانش بنیان و تقویت پیوند صنعت با شرکت های دانش بنیان است .

دکتر دهقانی فیروزآبادی گفت : صنایع باید نگرش باورمندانه و وظیفه محور به همکاری با شرکت های دانش بنیان داشته باشند تا این همکاری ثمرات بیشتری داشته باشد .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت : تلاش می کنیم تا رویکرد دانش بنیان در این مجتمع عظیم صنعتی بیش از گذشته جاری شود و بسترهای لازم برای این همکاری مهیا شده است .

وی افزود : در راستای تدبیر مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم ، تمام همت خود را برای افزایش تولید و دستیابی به تولید ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سال جاری به کار می گیریم .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.