×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024

اقتصادزمانه : سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۴۷ هزار و ۷۲۲ نفر از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا دیروز (۹ فروردین‌ماه) خبر داد.

به گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، وحید سلیمی به تشریح اقدامات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲ پرداخت و اظهار کرد: از  ٢٤اسفند ١٤٠١ تا ۹ فروردین‌ماه ١٤٠٢، ٣٢٠٠ مورد عملیات و خدمات انجام شد که از این تعداد ١٤٩٢مورد عملیات جاده‌ای، ۱۲۹ مورد عملیات جوی، ۱۱۲ مورد عملیات کوهستان و ۲۵ مورد عملیات محیط‌های آبی بوده است.
به گفته وی، به طور کلی در بازه زمانی یاده شده برای ۴۷ هزار و ۷۲۲ نفر عملیات امدادرسانی انجام و به ۳۵۶۷ نفر اسکان اضطراری داده شده است.
سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این مدت ۱۲۶۲ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و ۱۸ هزار و ۲۷ نفر در محل درمان شده‌اند. همچنین ۲۳۹ نفر نیز به مناطق امن منتقل شده‌اند.
سلیمی این را هم گفت که طی این مدت ۲۸۲ مورد عملیات نجات فنی و برای ۳۲۸ نفر عملیات رهاسازی مصدوم در سوانح جاده‌ای صورت گرفته است.
وی یادآور شد: همچنین در بازه زمانی ٢٤اسفند ١٤٠١ لغایت ۹ فروردین‌ماه ١٤٠٢ از ۲۰ هزار و ۲۶۱ نفر تست قند و فشار خون گرفته شده است.
سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر با اشاره به بیشترین عملیات امداد و نجات انجام شده طی مدت مذکور نیز توضیح داد: بیشترین عملیات امداد و نجات در استان‌های مازندران با ١٧٢ مورد، اصفهان با ١٦٥ مورد و فارس با ١٤٨ مورد بوده است.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.