×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 5 October , 2024
اقلام آرزو شده توسط کودکان کار در خیمه یاری، به زودی به آنها اهدا می شود

اقتصاد زمانه : طی مراسم ویژه ای، آرزوهای کودکان کار و خیابان که در خیمه یاری محرم شهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی توسط خیرین تقبل شده بود برآورده می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، سید محمد نقیب سرپرست این سازمان پیرامون تحقق آرزوهای مطرح شده در خیمه یاری برای کودکان کار و خیابان گفت: در ایام اربعین حسینی و در دومین جشنواره آیینی محرم شهر ،خیمه یاری سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در میدان آزادی اقدام به اجرای برنامه ویژه در قالب چهلچراغ آرزوها کرد و خیرین مناطق ۲۲ گانه نسبت به برآورده کردن آرزوی کودکان کار و خیابان اقدام کردند.

وی افزود: در خیمه یاری ، کودکان کار و خیابان آرزوهای مختلف و متنوعی داشتند که توسط خیرین عزیز تقبل شد و حالا با تهیه و جمع آوری این اقلام توسط خیرین، قرار است در قالب مراسمی در آستانه روز جهانی کودک به آنها اهدا شود.

نقیب ادامه داد: هفته آینده قرار است به همین منظور آرزوی یک دختر کوچک که برپایی یک جشن تولد برایش بود در منطقه ۲ انجام شود و در این جشن تولد کودکانه، سایر اقلام آرزو شده در خیمه یاری سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران به همه کودکان کار مدارس پویاشهر اهدا گردد.

گفتنی است در این مراسم که به همت معاونت رفاه و مشارکت ها و همچنین معاون حمایت های اجتماعی برگزار خواهد شد، تنی چند از مدیران ارشد شهری از جمله صالحی شهردار منطقه ۲ و شمس احسان عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران و برخی فعالین حوزه کودک و خیرین حضور خواهند داشت.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.