×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024

اقتصاد زمانه : شرکت آهن و فولاد ارفع در سه ماهه نخست امسال یک هزار و ۴۴۶ میلیارد تومان صادرات شمش فولادی داشته که این رقم یک هزار و ۳۸ میلیارد تومان از مدت مشابه سال ۱۴۰۰ بیشتر است.
شرکت آهن و فولاد ارفع که با نماد «ارفع» در بازار فرابورس ایران فعالیت دارد، گزارش فعالیت یک ماهه خود را در خردادماه منتشر کرده که براساس آن این شرکت طی این مدت ۹۸ هزار و ۴۵۷ تن شمش فولادی به خارج از کشور صادر کرده که این رقم تقریبا سه برابر مدت مشابه سال قبل است.
این شرکت در بهار سال گذشته ۳۱ هزار و ۲۵۲ تن شمش فولادی به خارج از کشور صادر کرده بود که این رقم در بهار امسال به ۹۸ هزار و ۴۵۷ تن افزایش یافته است.
بررسی فروش داخلی این شرکت هم حکایت از آن دارد که تعداد تولید شمش فولادی آن در سه ماهه نخست امسال ۲۴۶ هزار و ۹۹۵ تن بوده که ۱۵ هزار و ۸۹۶ تن بیشتر از سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ است.
مبلغ فروش داخلی این شرکت هم در مدت زمان مشابه از یک هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان به یک هزار و ۵۳۵ میلیارد تومان رسیده است. بنابراین فروش داخلی این شرکت هم رشدی ۲۷۰ میلیارد تومانی داشته است.
«ارفع» تعداد تولید آهن اسفنجی خود در فصل بهار ۱۴۰۱ را هم ۲۹۱ هزار و ۹۹۰ تن اعلام کرده که ۶۳ هزار و ۹۲۷ تن بیشتر از فصل سال قبل است. با این حال این شرکت فروش داخلی آهن اسفنجی خود را اعلام نکرده است.
گزارش فعالیت منتشر شده حکایت از آن دارد که ۸۱ هزار و ۲۹۹ تن شمش فولادی و ۹۸ هزار و ۹۱۰ تن آهن اسفنجی در خردادماه در این شرکت تولید شده است.
ارفع از مجموع ۸۱ هزار و ۲۹۹ تن شمش فولادی تولیدی خود در خردادماه، ۵۹ هزار و ۴۷۹ تن را در داخل کشور به فروش رسانده و ۳۰ هزار و ۵۸۱ تن را به خارج از کشور صادر کرده است.
مبلغ فروش داخلی این شرکت در خردادماه امسال برابر با ۸۷۳ میلیارد و ۳۲۴ میلیون تومان و مبلغ فروش صادراتی آن هم ۵۳۳ میلیارد و ۵۸۷ میلیون تومان اعلام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.