×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جلسه، عبداله قدوسی مدیر عامل، ولی ملکی رئیس هیئت مدیره و جمعی از معاونین و مشاورین شرکت صنایع شیر ایران، حضور داشتند.

عبداله قدوسی در این نشست، با اشاره به عملکرد پگاه خوزستان در حوزه کاهش قیمت تمام شده محصول و افزایش جذب شیرخام گفت: نگاه ویژه به ارزش سبد محصولات موضوع مهمی است که باید در کنار تامین مواد خام، افزایش تولید وکیفیت محصول و توسعه فروش داخلی و صادرات مد نظر مدیران این مجموعه قرار گیرد زیرا این موضوعات به عنوان شاخص‌های کلیدی صنایع شیر ایران مطرح است و باید به‌عنوان نقشه راه پیش روی تمام شرکت‌های تابعه قرار داشته باشد.

وی افزود: پارامترها و شاخص‌های بررسی شرکت‌ها در اختیار کمیته‌ نظارتی قرارداده شده تا بررسی و پایش تحقق و عدم تحقق برنامه‌ها مشخص شود و برای برنامه‌ها و مصوباتی که اجرا نشده با تعیین بازه زمانی، برنامه‌ریزی اجرایی شود.

ولی ملکی رئیس هیات مدیره صنایع شیر ایران هم با اشاره به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا، گفت: در این شرایط و با مدیریت اصولی نه تنها شاهد کاهش فروش نبوده‌ایم بلکه آمارها حاکی از توسعه فروش داخلی است و همچنان انتظار رشد بیشتر و تحقق برنامه‌هاو بودجه‌بندی مورد نظر است.

موسوی مدیر عامل پگاه خوزستان نیز با تشریح شرایط شرکت از ضرورت عارضه یابی فروش یاد کرد و ادامه داد: دوره وصول مطالبات کاهش داشته و در زمینه تولید هم علاوه بر کاهش قیمت تمام شده محصولات توانستیم دریافت شیرخام خود به عنوان ماده اولیه تولید را افزایش دهیم و در مرداد ماه بیشترین میزان شیرخام دریافت شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.