×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : سیاوش خواجوی مدیر فولادسازی شرکت در گفتگو با واحد مرکزی خبر مرکز اصفهان به تشریح کیفیت محصولات تولیدی در این بخش پرداخت.

به گزارش اقتصاد زمانه ، خواجوی با بیان این‌که در راستای رقابت در بازارهای هدف و تامین نیاز مشتریان، کیفیت محصولات سرلوحه ذوب‌آهن اصفهان است، گفت: این شرکت با ارتقاء توان علمی متخصصان خود و توسعه کارگاه‌هایی که در افزایش کیفیت محصول نقش به سزایی دارند به تضمین کیفیت محصولات خود پرداخته ‌است. مدیر فولادسازی شرکت به کیفیت انواع ریل‌های تولیدی در ذوب‌آهن پرداخت و گفت: با توسعه کارگاهای کیفیت محصول توانستیم انواع ریل مورد نیاز کشور و بازارهای منطقه را بر اساس استانداردهای ملی و جهانی تولید کنیم.

مدیر فولادسازی شرکت از افزایش سه و نیم برابری محصولات صنعتی در نیمه اول سال جاری نسبت ‌به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: مبنای تولید برای ما رضایت مشتری است و برای رضایت مشتریان استانداردهای کیفیت را با دقت رعایت می‌کنیم. مدیر فولادسازی شرکت نقش تعمیرات در تولید محصولات باکیفیت را غیر قابل‌ انکار دانست و گفت: در این راستا تعمیرات اساسی کنورتور های ۲ و ۳ ، ایستگاه ۶ ریخته‌گری، جرثقیل‌ها و بومی‌سازی تاندیش ها و… از جمله اقداماتی است که برای حفظ کیفیت محصول انجام شده ‌است.
وی تلاش همکاران این مدیریت در تولید شمش های گوناگون و مورد نیاز شرکت را ستودنی دانست و افزود: تلاشگران این بخش، شمش های مورد نیاز انواع ریل، تیرآهن و سایر محصولات با ارزش افزوده بالاتر تولید کردند و اجازه ندادند تحریم ها و تهدیدها بر تولیدات شرکت کوچکترین تاثیری داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.