×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

اقتصاد زمانه : دو تیم فوتبال ساحلی سواحل مکُران و آکادمی فوتبال بلوچ چابهار که در روزهای اخیر در مسابقات کشوری و منطقه‌ای حضور دارند، تاکنون توانسته‌اند بازی‌های زیبا و پرگلی را داشته باشند.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار تیم فوتبال ساحلی سواحل مکُران به مربیگری محمدجدگال از مربیان جوان و با تجربه در لیگ دسته یک کشور که در بندرگز استان گلستان در جریان است و با تیم‌های ملوان بندرگز، دهیاری ملاباشی یزد و فولاد هرمزگان همگروه است.

تیم فوتبال ساحلی سواحل مکُران منطقه آزاد چابهار با داشتن سعید پیرامون از ملی پوشان فوتبال ساحلی و مهرشاد آگور از بازیکنان توانمند این رشته از چابهار نقطه روشن و مثبتی است که باعث این دستاورد در این رویداد ورزشی شده است.

شکست تیم‌های فولاد هرمزگان با نتیجه ۴بر۲ با گلزنی سعید پیرامون، مهرشاد آگور و عقیل دهقان‌زاد و ملاباشی دهیاری یزد با نتیجه پرگل ۹بر۴ ازجمله دیدارهای این تیم بودند.

تیم فوتبال آکادمی بلوچ با هدایت فرهاد بلوچ از فوتبالیست‌های کشور و بنیانگذار آکادمی فوتبال در چابهار در گروه B مسابقات جوانان استان سيستان‌وبلوچستان که در ورزشگاه شهید ریگی درحال برگزاری است با تیم‌های منتخب نیکشهر، جوانان قصرقند و مسلم بار کنارک همگروه است تاکنون ۳ بازی بدون شکست و بدون گل خورده را در کارنامه خود داشته باشد.

تیم فوتبال آکادمی بلوچ چابهار توانسته ۳برصفر قصرقند، ۵برصفر منتخب نیکشهر و ۴برصفر مسلم بار کنارک را شکست دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.