×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 27 September , 2024
افتتاح ۲ هتل و یک اقامتگاه بوم‌گردی با حضور وزیر میراث فرهنگی

اقتصادزمانه : به مناسبت هفته گردشگری،‌ ۲ هتل و یک اقامتگاه بوم‌گردی، با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افتتاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: به مناسبت هفته گردشگری،‌ هتل‌های گران میراث رشیدیه و نور حیات و اقامتگاه بوم‌گردی چوبینه با حضور دکتر سیدرضا صالحی امیری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افتتاح خواهد شد. این رویداد همزمان با هفته گردشگری برگزار می‌شود و به عنوان یک فرصت ویژه برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی برای پایتخت به شمار می‌رود.

جانفشان با بیان اینکه هتل گران میراث رشیدیه به صورت حضوری و هتل ۴ ستاره نور حیات و اقامتگاه بوم‌گردی چوبینه، به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح می‌شوند، ادامه داد: شعار هفته گردشگری امسال “گردشگری و صلح” انتخاب شده است که بر اهمیت نقش گردشگری در ترویج صلح و دوستی میان ملت‌ها تاکید دارد. این موضوع در این مراسم به طور ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد و به بررسی چگونگی استفاده از ظرفیت‌های گردشگری برای ایجاد ارتباطات مثبت و پایداری بینافرهنگی پرداخته می‌شود.

او درباره هتل گران میراث رشیدیه توضیح داد: هتل گران میراث رشیدیه، با طراحی زیبا و خدمات متنوع، به عنوان یکی از مقاصد جدید گردشگران در پایتخت، امیدوار است که با بهره‌مندی از ظرفیت‌های محلی، تجربه‌ای بی‌نظیر برای مسافران ایرانی و خارجی فراهم آورد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.