×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : مراسم افتتاحیه مرکز پایش سلامت و طب کار ذوب آهن اصفهان واقع در بیمارستان شهید مطهری با حضور منصور یزدی زاده مدیرعامل و جمعی از مسئولین این شرکت ۲۱ مهرماه در سالن اجتماعات بیمارستان مذکور برگزار شد .

به گزارش اقتصاد زمانه ، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به همراه مهرداد تولائیان معاون بهره برداری، مهدی نصر معاون برنامه ریزی و توسعه، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی، احمد اکبری معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت، محمد جعفر صالحی معاون خرید، احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی، علیرضا رضوانیان رئیس کمیسیون معاملات شرکت، علیرضا آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری و دیگر مسئولین این بیمارستان ضمن افتتاح مرکز پایش سلامت و طب کار از مراحل نهایی راه اندازی بخش MRI و سنگ شکن در بیمارستان شهید مطهری بازدید کردند .
یزدی زاده در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: مرکز پایش سلامت و طب کار شرکت با مبنا قرار دادن پیشگیری که مقدم بر درمان است، تاسیس شده و تلاش می کند با پایش سلامت کارکنان، پیش بینی لازم در خصوص وضعیت سلامت آن ها و بیماری های احتمالی را ارائه دهد تا افراد بتوانند نسبت به پیشگیری اقدام نمایند .
وی افزود: برای خانواده های ذوب آهنی این موضوع اهمیت ویژه ای دارد که بدانند کارکنان ذوب آهن اصفهان به جهت حفظ سلامتی، تحت مراقبت هستند و اقدامات لازم نه تنها برای درمان، بلکه جهت پیشگیری از بیماری و مشکلات جسمی جهت آنها انجام می شود .
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: پایش سلامت در فاز اول برای کارکنان ذوب آهن اصفهان و سپس برای کل اعضاء خانواده بزرگ این مجتمع عظیم صنعتی اجرا می شود .
یزدی زاده همچنین با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه راه اندازی بخش MRI و سنگ شکن گفت: با توجه به این که راه اندازی این پروژه ها هزینه زیادی دارد ، لذا از توانایی بخش خصوصی در این امر استفاده شد .
وی با اشاره به این که تا دو ماه آینده این بخش به بهره برداری می رسد، افزود: شهرستان لنجان فاقد امکانات MRI است که به لحاظ درمانی اهمیت ویژه ای دارد و لذا ایجاد این بخش در بیمارستان شهید مطهری بسیار ضروری بود . همچنین مرکز سنگ شکن که هم در این منطقه وجود ندارد به زودی راه اندازی می شود و به خدمات این مرکز درمانی که کل منطقه را پوشش می دهد ، اضافه خواهد شد .
رئیس بیمارستان شهید مطهری نیز با اشاره به ای نکه مرکز پایش سلامت و طب کار با هدف پیش بینی و پیش گیری از امراض و بیماری ها ایجاد شده، افزود: در این مرکز، تست های نوینی نظیر انواع آزمایشات پیش بینی سرطان، تست های ژنتیک، تست های فوق تخصصی ساختار قامت و اشکالات اسکلتی و عضلانی ایجاد شده و یک مرکز فوق تخصصی است که نظیری در استان اصفهان ندارد .
وی با اشاره این که این خدمات جهت خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان و مردم منطقه ارائه می شود، افزود: در این مرکز علاوه بر پایش های استاندارد، آزمایش های شخصی سازی شده نیز انجام می شود و بر اساس نتایج این آزمایش ها ، نحوه پیگیری به افراد اطلاع رسانی شده و مشاوره های تخصصی لازم ارائه می شود .
رئیس بیمارستان شهید مطهری از بنیاد برکت و به ویژه از شرکت سلامت الکترونیک برکت که در این راه همکاری و تعامل سازنده ای داشت، قدردانی نمود .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.