×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024
افتتاح اولین مرکز جامعه‌پذیری و صیانت از بهبودیافتگان در منطقه ۱۲

اقتصادزمانه : سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح اولین مرکز جامعه‌پذیری و صیانت از بهبودیافتگان مراکز تحت پوشش این سازمان در منطقه ۱۲ خبر داد.

سید محمد نقیب، سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهارکرد: در راستای سیاستگذاری شهرداری تهران پیرامون ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و همچنین تاکید شهردار تهران، اولین مرکز جامعه پذیری پایتخت با نظارت عالی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی و راهبری شهرداری منطقه ۱۲ راه اندازی می شود.

وی افزود: یکی از مهمترین بخش های الگوی تربیتی، آموزشی و درمانی ۹ گام مرحله آخر آن یعنی صیانت پس از خروج است. برخی از بهبود یافتگان مراکز یاورشهر نیاز به حمایت پس از خروج دارند و یکی از وظایف سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، صیانت و حمایت این عزیزان از لحاظ اسکان و اشتغال است.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بهبودیافتگانی که خانواده ای ندارند و یا خانواده آنها را طرد کرده است جزو جامعه هدف ما در مراکز جامعه پذیری هستند و به یاری خدا اولین مرکز جامعه پذیری و صیانت از بهبود یافتگان را با مشارکت و همکاری صمیمانه شهرداری منطقه ۱۲ در این منطقه با ظرفیت یکصد نفر صبح روز چهارشنبه افتتاح خواهیم کرد.

نقیب در پایان گفت: انشالله قصد داریم طی هفته های آتی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران تعداد بیشتری از مراکز جامعه پذیری و صیانت از بهبود یافتگان را افتتاح کرده و مورد بهره برداری قرار دهیم تا گام بلندی در راستای حمایت و صیانت از آسیب دیدگان اجتماعی برداشته شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.