×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : رییس هیات بوکس منطقه آزاد قشم از تشکیل این هیات و معرفی اعضای هیات رییسه و کمیته های مردان و زنان هیات بوکس منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ازاد قشم آریا امیری با اعلام این مطلب گفت: این رشته ورزشی در جزیره قشم برای اولین بار صاحب هیات شده است و با توجه به اینکه این هیات مستقل از هیات بوکس استان هرمزگان و مستقیما زیر نظر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است، راه برای برگزاری مسابقات مختلف و توسعه کمی و کیفی این رشته ورزشی در قشم هموار شد.

وی با تاکید بر تداوم تعاملات این هیات با هیات بوکس استان هرمزگان از دیدار خود با رییس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران با هدف ساماندهی و هماهنگی درخصوص تشکیل هیات رییسه این هیات خبر داد و افزود: در این دیدار گزارشی از تقویم برنامه های هیات بوکس منطقه آزاد قشم در سال ‭‭۱۴۰۰‬‬ ارائه و بر آمادگی این هیات جهت اجرای این برنامه ها تاکید شد.

رییس هیات بوکس منطقه آزاد قشم، شرکت تیم بوکس این منطقه درمسابقات لیگ قهرمانی کشوری، حضور در مسابقات بین المللی بوکس، برگزاری مسابقات بوکس شهرستانی و استانی وهمچنین تشکیل اردوی تیم ملی بوکس کشورمان در قشم را از مهم ترین برنامه های این هیات در سال ‭‭۱۴۰۰‬‬ اعلام کرد.

امیری در پایان با تشکر از همکاری و حمایت های مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از هیات تازه تاسیس بوکس این منطقه یادآور شد: با همکاری و مساعدت افراد و دستگاه های ذیربط در منطقه آزاد قشم، امیدوارهستیم کلنگ احداث خانه بوکس قشم را در این منطقه در سال جاری به دست مسئولان دلسوز قشم بر زمین بزنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.