×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصادزمانه : سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر اعلام کرد که از ٢٤ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۶ فروردین ۱۴۰۲، به بیش از ۲۷۰۰ نفر اسکان اضطراری داده شده است.

به گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، وحید سلیمی به تشریح اقدامات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲ پرداخت و اظهار کرد: از ٢٤ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۶ فروردین ۱۴۰۲، تعداد ۲۴۸۷ مورد عملیات و خدمات انجام شده است که از این تعداد ١١٨٧ مورد عملیات و خدمات جاده‌ای، ۹۲ مورد عملیات و خدمات جوی، ۸۰ مورد عملیات کوهستانی و ۲۱ مورد عملیات در محیط‌های آبی بوده است.
به گفته وی، به طور کلی در بازه زمانی یاده شده برای ۳۹ هزار و ۴۱۰ نفر عملیات امدادرسانی انجام شده است و به ۲۷۵۶ نفر اسکان اضطراری داده شده است.
سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این مدت ١٠١٣ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و ۱۵ هزار و ۸۱۸ نفر در محل درمان شده‌اند. همچنین ۱۳۹ نفر نیز به مناطق امن منتقل شده‌اند.
سلیمی این را هم گفت که از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۶ فروردین ۱۴۰۲ به طور کلی ۲۲۶ مورد عملیات نجات فنی و برای ۲۷۰ نفر عملیات رهاسازی مصدوم در سوانح جاده ای انجام شده است.
به گفته وی، طی بازه زمانی یاد شده از ۱۶ هزار و ۳۴۷ نفر تست قند و فشارخون گرفته شده است.
سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر در پایان سخنان خود درباره بیشترین عملیات امداد و نجات انجام شده طی مدت مذکور نیز توضیح داد: بیشترین عملیات امداد و نجات انجام شده  به ترتیب مربوط به استان مازندران با ١٤٠ مورد، اصفهان با ١٣٠ مورد و فارس با ١٢١ مورد بوده است.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.