×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024

اقتصاد زمانه : در آستانه برگزاری چهارمین دوره جشنواره بین المللی موج کیش، آئین رونمایی از پوستر این جشنواره در دفتر سازمان منطقه آزاد کیش در تهران برگزار شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این مراسم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از پوستر هنری این رویداد پرده برداری شد.

غلامحسین مظفری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ارسال بیش از ۴۷۰۰ فیلم کوتاه از ایران و ۱۲۱ کشور به دبیرخانه جشنواره ، شمار آثار ارسالی را نشانه ای ارزشمند از استقبال جهانی از جشنواره فیلم کوتاه موج دانست.

وی با تقدیر و تشکر از کلیه دست اندرکاران جشنواره گفت: همه باید تلاش کنیم همه کارها از کیفیت بالا و استانداردهای جهانی برخوردار باشد.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود: جشنواره فیلم کوتاه موج که چهارمین دوره آن از ۲۸ بهمن تا یکم اسفند برگزار می شود، حرکت فرهنگی قابل تقدیر و رو به جلویی است که برکات و دستاوردهای آن در آینده متجلی خواهد شد.

غلامحسین مظفری افزود: کیش، پایگاه مناسبی برای ایفای نقش در حوزه های فرهنگی و هنری در ابعاد ملی و بین المللی از جمله فیلم و سینما است.

وی با اظهار امیدواری در خصوص برگزاری رویدادی تاثیر گذار که با مشارکت اهالی مطرح فیلم و سینما و پشتیبانی همه جانبه سازمان منطقه آزاد کیش به اجرا در می آید، گفت: بطور قطع با عزم و اراده موجود ، این اتفاق مهم برای کشور آبرو و اعتبار مضاعفی ایجاد خواهد کرد.

سعید پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس شورای سیاستگذاری چهارمین دوره جشنواره فیلم موج با ارائه گزارشی از روند اجرایی و برنامه ریزی این رویداد گفت: شورای سیاستگذاری از شهریور ماه فعالیت خود را آغاز کرد و پس از اخذ مجوزهای لازم در مهرماه گذشته، با انتشار فراخوان فعالیت جشنواره چهارم بطور رسمی آغاز شد.

وی با اشاره به راه اندازی سایت جشنواره به دو زبان فارسی و انگلیسی گفت: شورای سیاست گذاری حسب تاکیدات فراوان دکتر مظفری، تقویت بعد بین المللی جشنواره را با حساسیت دنبال نمود و خوشحالیم که در این زمینه به توفیقاتی دست یافتیم.

وی اظهار داشت: علاوه بر ایران، آثار هنرمندان ۱۲۱ کشور واصل شده است و هیات انتخاب و داوران در حال بازبینی آثار و انتخاب برگزیدگان هستند. به گفته وی، تا کنون ۴۷۴۱ اثر به جشنواره فیلم کوتاه موج رسیده است که این آثار به لحاظ کمی و کیفی، رکورد خوبی را برای جشنواره ایجاد کرده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.