×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرعامل فولاد مبارکه در خصوص تصویب طرح تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه، گفت: به هر شکل و کیفیتی بر اساس خواست و اراده نمایندگان آماده همکاری و پذیرای هرگونه سوال، درخواست و نظارت مجلس هستیم.

حمیدرضا عظیمیان با بیان اینکه مجلس بنابر اختیار به حق خود، طرح تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه را به تصویب رساند، اظهار کرد: تصویب این طرح اتفاق مبارکی است که نشان از توجه و دغدغه قوه قانون گذاری کشور نسبت به صنعت فولاد کشور و مجموعه فولاد مبارکه دارد.

وی ادامه داد: به سهم خود خرسندم که همزمان با سالروز افتتاح فولاد مبارکه و پس از دهه ها کار و تلاش در این شرکت، مجالی برای آشنایی و توجه بیش از پیش به این مادر صنعت کشور پیش آمده و می تواند بستری باشد تا خدمات این شرکت در توسعه اقتصاد و صنعت کشور به محضر نمایندگان مجلس عرضه شود.

وی افزود: بالغ بر ۵ دهه از شروع به کار صنعت فولاد و ۳ دهه از راه‌اندازی فولاد مبارکه در کشور می‌گذرد و عموما در این دوران این صنعت مهم، اشتغال‌ساز و ارزآور کشور مغفول مانده و مورد توجه جامعه نبوده است.

مدیرعامل فولاد مبارکه ادامه داد: امروز شاهد هستیم که اکثریت نمایندگان مجلس، واجد این دغدغه و خواسته شده‌اند که از صنعت فولاد و از فولادمبارکه به عنوان بزرگ‌ترین فولادساز کشور شناخت دقیق‌تری حاصل کنند.

عظیمیان با بیان اینکه از طرف خانواده فولاد مبارکه اصفهان اعلام می‌کنم اتفاقی که در مجلس رخ داد با نگاه بلندمدت و ملی مایه مباهات و خوشحالی است، افزود: این دغدغه‌ نمایندگان را به فال نیک می‌گیریم و به هر شکل و کیفیتی بر اساس خواست و اراده نمایندگان آماده همکاری و پذیرای هرگونه سوال، درخواست و نظارت مجلس هستیم.

وی خاطرنشان کرد: باور دارم تصویب این طرح بیش از هر چیز این پیام را با خود به همراه دارد که بدنه مسئولان کشور به ویژه نمایندگان علاقه مند به آشنایی و شناخت بی واسطه و عمیق تری از این جبهه صنعت کشور هستند.

مدیرعامل فولاد مبارکه تاکید کرد: مدیریت فولاد مبارکه از هر فرایندی که چه از جانب دولت و چه از جانب قوای مقننه و قضائیه و دیگر مدیران کشور مطرح شود و در نهایت منتج به شناخت و توجهی درخور صنعت استراتژیک فولاد کشور شود استقبال می کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، عظیمیان با اشاره به تاثیرگذاری صنعت فولاد در کشور، گفت: فولاد، صنعتی تاثیرگذار و مهم است که هر چه اطلاع، آگاهی و شناخت تصمیم‌گیران و مقامات کشور از این صنعت فزونی یابد خیر و صلاح آن در نهایت به جامعه و مردم باز خواهد گشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.