×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024
از انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری تا ارتباط با مشتریان

اقتصادزمانه : در جریان دومین روز از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، در کنار میزبانی از مشتریان و بازدیدها، تفاهم‌نامه‌ای به منظور توسعه زنجیره تولید کلر آلکالی (PVC/VCM/EDC) به امضای سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت پتروشیمی اروند رسید.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی اروند، این تفاهم‌نامه که با حضور مرتضی شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به امضای سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت پتروشیمی اروند رسید، اقدامی مهم در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه صنعت پتروشیمی کشور محسوب می‌شود.

این تفاهم‌نامه که به امضای مهندس خسروی به نمایندگی از شرکت پتروشیمی اروند و دکتر برزگر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی رسید، توسعه زنجیره کلر آلکالی شرکت پتروشیمی اروند با ظرفیت تولید ۹۰۰ هزار تن در سال و با سرمایه‌گذاری ۶۲۶ میلیون دلار و اشتغالزایی قابل توجه را شرح می‌دهد.

همچنین این تفاهم‌نامه در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و تاکید بر توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی و افزایش تولید محصولات پتروشیمی و کاهش وابستگی به واردات، در راستای افق چشم انداز شرکت می‌باشد.

گفتنی‌ست، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور پرشور ۲۸۸ شرکت خارجی و ۵۲۵ شرکت داخلی، از ۱۸ تا ۲۱ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.