×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۱ از شعبه های میدان مرکزی میوه و تره بار،ایران خودرو ،آیت الله کاشانی و فاطمی بازدید کرد.

سید باقر فتاحی با تقدیر از فعالیت های کارکنان شعب بانک در خدمت رسانی به مشتریان اعلام کرد: شعب برای توسعه فعالیت ها و ارتقاء خدمات باید به سمت استفاده از ابزارهای نوین حرکت کنند.
وی افزود:توسعه و استفاده از دستگاه های cashless و pos برای ارتقاء خدمات رسانی بانک توسعه تعاون ضروری است.
فتاحی ادامه داد: باید تلاش کنیم استفاده از پول نقد را درطول عملیات بانکی به حداقل برسانیم.همچنین برای برخی شعب،بسته های ویژه محصول و خدمات طراحی و ارائه شود.
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون بیان کرد:با توجه به اهداف و راهبردهای بانک ،شرکت های کوچک و متوسط در اولویت خدمت رسانی قرار گیرند.
به گفته فتاحی،برقراری تعامل با شرکت های کوچک و متوسط موجب می شود که حرکت بانک با نوسانات شدید مواجه نشود.
وی بر شناسایی شرکت های موثر در زنجیره تولید اشاره کرد و گفت:همکاری با این شرکت ها موجب گسترده شدن خدمات بانک به جامعه هدف بزرگتر و کمک به اشتغال و تولید کشور است.
وی با تمجید از نسبت تسهیلات غیرجاری(NPL) شعب مورد بازدید گفت:انتخاب هوشمندانه و دقیق مشتریان و از سوی دیگر رعایت الزامات و مقررات موجب می شود که صورت های مالی بانک از نوسان کمتری برخوردار باشند.
فتاحی در پایان بر توسعه تعامل بانکی با شرکت های تعاونی در جهت ارتقاء سهم تعاون از اقتصاد ملی تاکید کرد.
حسن شریفی،معاون مدیرعامل درامورعملیات بانکی،رسول ارجمند،مدیرامور سرمایه انسانی،سید امیر حسین موسوی ،مدیر امور حقوقی و محمدرضا حیدری،معاون اعتباری و حقوقی مدیریت شعب استان تهران سید باقر فتاحی ،رئیس هیات مدیره بانک را همراهی می کردند.
دراین بازدیدها سعید بختیاری جاوید، رئیس شعبه میدان مرکزی میوه و تره بار،علی مسعودی،رئیس شعبه ایران خودرو،کریم معصومی ،رئیس شعبه آیت الله کاشانی و امیرقهرمانی زاد،سرپرست شعبه فاطمی به تشریح خدمات و فعالیت های شعب خود پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.