×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : سرپرست شهرداری منطقه۲ همزمان با سالروز ورود امام (ره) به کشور به همراه رئیس بنیاد شهید ، جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهبد باهنر وجمعی از مدیران منطقه با حضور در گلزار شهدای گمنام بوستان نهج البلاغه با اهدای گل ،یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ایران اسلامی را گرامی داشتند.


به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ،حسن صفات،سرپرست شهرداری منطقه۲ در نخستین روز از دهه‌ فجر، به همراه جمعی از مدیران منطقه با حضور در گلزار شهدای گمنام بوستان نهج البلاغه، با احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان‌های والای انقلاب، امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کرد.


وی دراین مراسم با تاکید بر ضرورت اشاعه ارزش های انقلاب اسلامی گفت: ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، فرصتی برای بازگویی ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی است زیرا این ایام تثبیت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است که بخش عظیمی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.
وی افزود: مدیریت منطقه ۲ تلاش دارد تا با بهره گیری از ظرفیت ها ی موجود و برنامه‌های فرهنگی در زمینه اعتلای ارزش‌های مقدس این دوران گام بردارد.


سرپرست شهرداری منطقه ۲با اشاره به برگزاری مراسم غبارروبی گلزار شهدای منطقه گفت: فضاسازی محیطی و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی در دستور کار منطقه قراردارد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.