×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : به مناسبت هفته هوای پاک و با هدف فرهنگ سازی و توجه هرچه بیشتر به مسایل زیست محیطی فعالیت‌های فرهنگی با شعار” تعهد مسئولان ،مشارکت مردم” اجرا شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، با توجه به فرا رسیدن روز ملی هوای پاک، برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در محلات منطقه در حال اجرا است.
این کمپین با مشارکت معاونت های خدمات شهری و محیط زیست ، اجتماعی و فرهنگی و حمل و نقل ترافیک و مدیران محلات با هدف جلب مشارکت اجتماعی نهادها و شهروندان و نهادینه ساختن الگوهای فرهنگی صحیح در جهت کاهش آلودگی هوا در میدان کتاب برگزارشد.
براساس این گزارش اجرای نمایش گروه سیلورمن با پیام های فرهنگی محیط زیستی، آموزش نحوه نگهداری و پرورش گیاهان خانگی و غرفه سلامت برای تست فشار و قند خون و برگزاری مسابقه دوچره سواری از دیگر فعالیت های مهم در این برنامه است.
لازم به ذکر است همزمان با این رویداد زیست محیطی ، پویش موتور سوار خوب ۲ با هدف آگاهی بخشی ، تغییر رفتار اجتماعی و آموزش عملکرد صحیح ترافیکی به موتور سواران برگزار و از موتورسوارانی که انضباط اجتماعی و قوانین رانندگی و ترافیکی را رعایت کردند با اهدای هدایایی تجلیل شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.