×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولی عصر (عج) در شب سالروز میلاد با سعادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر مراسم نورافشانی و اجرای سرود توسط گروه سرود ابناءالحسن برگزار شد. در این برنامه که با حضور هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، معاونین، مدیران شرکت بهره برداری مترو و مسافران مترو برگزار شد. در این مراسم آسمان ایوان انتظار نور باران گردید و از بانوان حاضر در ایوان با اهدای گل در این روز فرخنده تجلیل گردید.


همچنین گروه سرود دانش آموزی ابناءالحسن نیز با اجرای قطعاتی به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سرود ماندگار ای ایران این روز را گرامی داشتند.


گفتنی است معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی مجموعه برنامه‌های ویژه این ایام شامل پایگاه‌های مشاوره حقوقی، خانواده، پزشکی، اجرای خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را در ایوان انتظار را در ایستگاه‌های منتخب مترو برگزار می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.