×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : شهردار منطقه ۲ تهران در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی افغانستان، پیام تسلیت شهردار و مدیریت شهری پایتخت ایران اسلامی را به مردم داغدار کشور دوست و همسایه افغانستان ابلاغ کرد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، در پی حمله تروریستی در شهر کابل که موجب شهادت مظلومانه و معصومانه جمعی از دانش آموزان مدرسه دخترانه شد حسن صفات،شهردار منطقه۲ به‌منظور ابراز همدردی با مردم و دولت افغانستان و ابلاغ پیام تسلیت شهردار تهران در سفارت این کشور حضور یافت و با «عبدالغفور لیوال» سفیر جمهوری اسلامی افغانستان در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی درادامه این حمله تروریستی و به شهادت رساندن دختران دانش آموز در کلاس درس رانشان‌دهندۀ دشمنی تروریست‌های جنایتکار با علم و فرهنگ،اسلام و انسانیت دانست.

شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه افغانستان بخشی از سرزمین اسلام است ،گفت: با توجه به اشتراکات فرهنگی، دینی، جغرافیایی و زبانی دو کشور ایران و افغانستان ،دردمندی و تالم مردمان این کشور همسایه، به شدت مردم ایران را نیز متاثر کرده است.
صفات درپایان ضمن محکوم کردن این واقعه دردناک، گفت:خانواده مدیریت شهری پایتخت ایران اسلامی با همه برادران و خواهران هم‌کیش ،هم‌ مذهب و همسایه داغدار افغانستان، به ویژه خانواده‌های معظم شهیدان مظلوم ، که فرزندان بی گناه جامعه مسلمین هستند ابراز همدردی نموده و از درگاه ایزد منان طلب صبوری و سرانجام خیر برای مردم شریف و نجیب کشور دوست و همسایه افغانستان دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.