×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : ساختمان‌های جدید شعب بیمه دی در مشهد و بجنورد با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین، مدیران، کارکنان و شبکه‌ی فروش استان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ محمدرضا کشاورز مدیرعامل این شرکت، گشایش ساختمان‌های جدید و ملکی شعب را، اقدامی هدفمند جهت ارتقاء سطح سرمایه‌ای شرکت دانسته و در عین حال، آن را گامی مؤثر در راستای تقویت برند و یکپارچه‌سازی هویت بصری بیمه دی قلمداد نمود. وی همچنین اظهار داشت؛ تمرکز استراتژیک بیمه دی، توجه به کارکنان و نمایندگان است. زیرا توجه به این موضوع، موجب ارتقاء سطح کیفی خدمات شده و رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان را منتج خواهد شد. کشاورز در ادامه بیان داشت؛ جهت دست‌یابی به این اهداف، مطالعه‌ی خوبی صورت پذیرفته و بر این مبنا، برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده که به زودی به مرحله‌ی اجرا در خواهد آمد.
در حاشیه‌ی این مراسم، مدیرعامل بیمه دی طی دیداری صمیمی با شبکه‌ی فروش استان، رویکرد نوین شرکت را حرکت تدریجی از فروش سازمانی به سوی خرده فروشی عنوان نموده و نقش نمایندگان در تحقق این اهداف را، بسیار جدی و مؤثر قلمداد نمود.
در خاتمه‌ی این مراسم، مدیرعامل بیمه دی، امانت‌داری نسبت به سهامداران را، از جمله اهم وظایف کلیه‌ی کارکنان بیمه دی دانست و اظهار امیداواری نمود؛ این شرکت با همدلی تمامی همکاران شعب و ستاد و همراهی شبکه‌ی فروش، سیر صعودی و افزایش سودآوری خود را تدوام بخشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.