×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر، آیبن رونمایی از کتاب ” جوهر سرخ” همراه با اختتامیه جشنواره کتابخوانی دفاع مقدس در محل کتابخانه ابن مسکویه اصفهان برگزار شد.

به گزارش اقتصاد زمانه ، در این آیین که تعدادی از مسئولین بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کشور و استان و مرادیان معاون روابط عمومی ذوب آهن اصفهان حضور داشتند ، هلاکویی مدیرکل کتابخانه های استان اصفهان، ضمن گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر گفت :در طی ۸ سال گذشته سهم کتب دفاع مقدس ۹ در صد کل کتب چاپ شده است و هنوز که جای کار و تلاش بیشتر وجود دارد.
وی از همکاری و مساعدت ذوب آهن اصفهان در جهت حمایت از فرهنگ مکتوب بویژه نشر کتب و آثار دفاع مقدس قدردانی نمود.
دکتر نوروزی معاون بنیاد شهید استان اصفهان با بیان اهمیت حوزه نشر و فرهنگ مکتوب ایثار و دفاع مقدس گفت : شهدا دعوت حق را لبیک گفتند و وظیفه انتقال این فرهنگ ارزشمند به عهده ماست.
وی سالروز پیروزی عملیات بیت المقدس را یاد آور شد و افزود: این عملیات مهم که باعث آزادسازی خرمشهر گردید، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس محسوب می شود.
بخشی معاون بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس نیز بابیان چگونگی آزادسازی خرمشهر و تحقق وعده الهی گفت: این مهم نمونه ای از فرهنگ ایثار و شهادت در تاریخ دفاع مقدس است.
وی افزود: امروز در سطح جامعه بیشترین استقبال از کتب دفاع مقدس صورت گرفت و ضروری است که نسبت چاپ و نشر آثار ارزشمند دفاع مقدش بیش از گذشته اهتمام داشته باشیم..
شایان ذکر است که در مسابقه کتابخوانی جشنواره دفاع مقدس تعداد ۱۰۰ نفر از اعضای خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان نیز شرکت نمودند که به نفرات برگزیده جوایزی اهدا گردید. همچنین در پایان آیین مذکور که بصورت زنده در فضای مجازی پخش می شد، با اهدای لوح سپاس از ذوب آهن اصفهان بخاطر اهتمام به فرهنگ ایثار و شهادت قدر دانی به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.