×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024

اقتصادزمانه : مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از سرویس دهی رایگان به شرکت‌کنندگان در اجتماع امام رضایی ها در ميدان خراسان از ساعت ۲۱ در ایستگاه های شهید رضایی، ۱۷شهریور،میدان شهدا و امام حسین(ع)خبر داد.

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه مسعود درستی با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها همزمان با ایام دهه کرامت و فرارسیدن سالروز میلاد امام رضا(ع) امروز دوشنبه ۸ خرداد خردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰ تا ۲۲ برگزار می شود گفت: با توجه به پایان ساعت بهره برداری مترو در ساعت ۲۲ به منظور تسهیل در بازگشت شرکت کنندگان، دو حرکت فوق العاده در ساعت ۲۲:۳۰و ۲۳ از مبدا ایستگاه شهید رضایی تا ایستگاه امام حسین(ع) در خط شش و در خط هفت از مبدا ایستگاه ۱۷شهریور تا شهید دادمان انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه سرویس دهی در خط شش تا ایستگاه امام حسین (ع) و خط هفت تا ایستگاه شهید دادمان انجام می شود افزود: مسافران می توانند از ایستگاه میدان شهدا در خط چهار و ایستگاه میدان محمدیه در خطوط یک و هفت و ایستگاه شهید نواب صفوی در خط دو نیز برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند.

درستی خاطرنشان کرد: در خطوط یک،دو، چهار و هفت نیز در ساعت ۲۲:۳۰ و ۲۳ حرکت فوق العاده از مبدا خطوط برنامه ریزی شده است.

وی در پایان افزود : سرویس دهی از ساعت ۲۱ تنها در ایستگاه های شهید رضایی، ۱۷شهریور، میدان شهدا و امام حسین(ع) رایگان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.