×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدير عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومين سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از آمادگي اين شركت براي خدمات رساني به شهروندان و شرکت کنندگان در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن ماه ۹۹ در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مزار شهدا در بهشت زهرا خبر داد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروی تهران و حومه فرنوش نوبخت افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر امسال با تفاوت ویژه ای نسبت به سال‌ هاي گذشته برگزار مي شود.


وي تصريح كرد: شرکت بهره برداري مترو ي تهران و حومه در روز يكشنبه ۱۲ بهمن ماه ۹۹ برای رفاه حال شهروندان و شرکت کنندگان در مراسم گرامیداشت دوازدهم بهمن درحرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و حضور بر مزار شهدا با به كارگيري تمامي امكانات آماده سرويس دهي مناسب در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه به ويژه در خط يك است.


نوبخت با اشاره به اينكه شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از ابتداي شيوع ويروس كرونا با استفاده از تمامي ظرفيت خود تلاش كرده تا بهترين خدمات را به شهروندان ارائه دهد خاطرنشان كرد: با برنامه ريزي انجام شده در صورت نياز قطارهاي فوق العاده اعزام خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.