×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : شهردار منطقه پنج از آغاز به کار دومین پویش آزادی مادران زندانی خبر داد و اعلام کرد: معتقدیم آزادی یک مادر به «نجات خانواده و نجات جامعه» منجر می‌شود و امیدواریم با مشارکت همه شهروندان مادران زندانی جرایم مالی تا نوروز ۱۴۰۰ به کانون گرم خانواده بازگردند.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از شهرداری منطقه پنج تهران، محمود کلهری روز چهارشنبه گفت: سال ۹۸ همزمان با ایام فاطمیه پویش آزادی مادران زندانی به راه افتاد و با برگزاری جشن گلریزان در منطقه ۵ تعدادی از مادران زندانی استان تهران، آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

وی افزود: امسال نیز برای رهایی مادران زندانی در تلاشیم تا با کمک مسئولان منطقه، خیران، سازمان زندان‌ها و نهادهای حقوقی و قضایی این مهم را انجام دهیم.

شهردار منطقه پنج با بیان اینکه یکی از رسالت های شهرداری ها حمایت از آسیب دیدگان و پیشگیری از آسیب های بعدی برای ایشان است تاکید کرد: شهرداری حسب رسالت اجتماعی خود در این زمینه می تواند به خوبی نقش آفرینی کند و با کنارهم قرار دادن طیف های مختلف مخاطبین خود، با تقویت حس همدلی در میان شهروندان و انجام امور اجتماع محور مشکلات شهروندان آسیب دیده را بصورت پویش های مردمی برطرف کند.

وی درباره فعالیت‌های منطقه پنج در زمینه حمایت کاهش آسیب‌های اجتماعی و حمایت از بانوان سرپرست خانوار گفت: شهرداری منطقه پنج تاکنون با زیرساخت های تخصصی در زمینه گرمخانه های بانوان و آقایان، مدرسه کودکان کار، مراکز مهارت آموزی و اشتغال زنان (پنج مرکز کوثر فعال)، مراکز سلامت محور، راه اندازی آموزش و ورزش های تیمی و حرفه ای برای کودکان و بویژه کودکان کار و سایر زیرساخت های اینچنینی گام های موثر و ماندگاری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش توان اشتغال و معیشت زنان سرپرست خانوار، و سلامت شهروندان برداشته است.

این پویش همزمان با وفات حضرت فاطمه (س) در منطقه ۵ آغاز و در سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) به پایان می رسد و طبق پیش بینی های صورت گرفته مادران زندانی، نوروز سال ۱۴۰۰ از زندان آزاد می‌شوند.

همچنین روز گذشته و با حضور خیران، معتمدین و متنفذین این منطقه و با رونمایی از پوستر این رویداد، دومین دوره پویش مردمی آزادی مادران زندانی آغاز به کار کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.