×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : روز پنجشنبه سی ام اردیبهشت، آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام، در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مدیر عامل شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی با اشاره به برگزاری این آزمون در ۱۱ حوزه که ۸ حوزه آن در شهر ماهشهر بود، گفت: در شهرهای اهواز، شیراز و تهران نیز هر کدام یک حوزه میزبان برگزاری آزمون بودند و در مجموع ۹۵۳۵ نفر در این آزمون شرکت کردند.

نوید نادرپور افزود: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و لزوم حفظ سلامت جامعه و متقاضیان شرکت در آزمون، تاکنون سه بار زمان برگزاری آزمون تغییر کرده بود و برگزاری آزمون را منوط به وجود شرایط مناسب بهداشتی در هر ۴ شهر میزبان بطور همزمان کردیم که خوشبختانه با اخذ مجوزهای لازم و مهیا شدن شرایط این آزمون، پنج شنبه سی‌ام اردیبهشت برگزار شد.

وی ادامه داد: مجری برگزاری آزمون دانشگاه صنعتی امیرکبیر ماهشهر بدلیل سابقه و تجربه خوب برگزاری آزمون‌های استخدامی بویژه در رشته‌های مرتبط با صنعت مانند شیمی، مهندسی شیمی و مکانیک و استقرار در شهرستان ماهشهر انتخاب شد، که با یک برنامه‌ریزی منسجم وهماهنگ از مرحله امنیت و طراحی سؤالات تا اجرای آزمون وظایف خود را به نحو مطلوبی انجام دادند.

مدیرعامل راه‌آوران فنون پتروشیمی تصریح کرد: مطابق هماهنگی و برنامه ریزی‌های انجام شده با دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصمیم داریم نتایج نیمه نهایی این آزمون را با دو و نیم برابر ظرفیت در نیمه خرداد ماه اعلام و با دعوت از پذیرفته شدگان نیمه نهایی، فرآیند اجرای مصاحبه تخصصی و عمومی را از هفته سوم خرداد ماه آغاز و انشالله نتایج یک برابری ظرفیت پذیرش نهایی را در نیمه اول تیر ماه اعلام کنیم و امید داریم آموزش کارآموزی و کارورزی پذیرفته شدگان نهایی در نیمه دوم تیر ماه آغاز شود.

نادرپور خاطر نشان کرد: لازم می‌دانم از مسئولین محترم وزارت کشور و همچنین استانداری‌های خوزستان و تهران و بویژه فرماندار و نماینده محترم مردم شریف شهرستان ماهشهر در مجلس شورای اسلامی و ادارات بهداشت هر سه استان بدلیل همراهی مساعدت و تلاش برای برگزاری هر چه بهتر آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام تشکر و قدردانی کنم.

وی در پایان از مساعدت دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای ماهشهر و اهواز، سما دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر، دانشگاه علم و صنعت تهران، فنی و حرفه‌ای شیراز و بویژه مدارس صنایع پتروشیمی شهرستان ماهشهر که در کنار دانشگاه صنعتی امیر کبیر این شهر، میزبان برگزاری آزمون بودند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، آزمون بدلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و لزوم فاصله گذاری مناسب در دو نوبت صبح و عصر برگزار و چند روز قبل از برگزاری آزمون تا پایان فرآیند آن، نمایندگان گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی بندر امام و شرکت ره آوران فنون پتروشیمی در هر ۱۱ حوزه حضور ومراحل کار نظارت داشتند.

ظرفیت اسمی تولید پتروشیمی بندر امام ۶/۹ میلیون تن محصولات شیمیایی و پلیمری در سال است و بزرگترین پتروشیمی کشور محسوب می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.