×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پیامی ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی و خبر تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد زمانه ، ۱۷ مرداد ماه “روز خبرنگار”، پاسداشت رشادت‌های آنانی است که با کمترین چشمداشت مادی و با همه توان حرفه ای و علمی خود به کمک قلم و زبان، و با به تصویر کشیدن حقیقت، جامعه را از خطر انحراف و انحطاط محفوظ می دارند. روز آنانی که ترسیم حقیقت را بر مصالح زودگذر ترجیح می دهند.
کار خبرنگاری، انعکاس واقعیات و رخدادهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و اطلاع رسانی با عنایت به ۳ اصل سرعت، دقت و صحت است و لازمه خبرنگار خوب بودن، داشتن علم و دانش، تجربه و حرفه ای گری، و شجاعت و جسارت است و بی‌تردید اصحاب قلم و خبرنگاران از عوامل هدایتگر افکار عمومی و ارتقا دهنده آگاهی و بینش آحاد جامعه به شمار می‌روند که در سخت‌ترین شرایط برای حضانت از شئون انسانی و حرفه ای خود از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند. خبرنگاری هنر، عشق، حرفه ای گری و جسارت بیان حقیقت است.
فرا رسیدن روز خبرنگار، بهانه‌ای برای تکریم سخت کوشان مسیر پرفراز و فرود حوزه خبر و رسانه است، مسیری که هر لحظه آن با خطر و حادثه روبرو است.
از شما که در به تصویر کشیدن خدمات گسترده ومتنوع جوان ترین بانک توسعه ای کشور در کنار بانک توسعه تعاون بودید تشکر و قدردانی می کنم.

حجت اله مهدیان

۱۷ مردادماه ۱۴۰۰

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.