×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطری شهدای رسانه به ویژه شهید صارمی و دو بانوی خبرنگار جان باخته در حادثه اخیر تصادف اتوبوس، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از متن پیام منصور شیخ الاسلامی بدین شرح است:
“فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، آگاهی‏‌بخشی و مدافعان راستین حقیقت در جامعه، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌‏گویم.
هفدهم مرداد فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام فعالان عرصه خبر که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه، تلاش و مجاهدت نموده و در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل، با سختی‏‌های پیش رو مقابله می‌‏کنند تا آگاهی و درستی را به افکار عمومی اهدا کنند.
روز خبرنگار یادآور فرصتی است برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با اخلاق حرفه ای، با سلاح علم و سواد رسانه و نقدهای منصفانه در جهت پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران هم مسیر می شوند.
روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و آزادگان عرصه اطلاع‏‌رسانی، به ویژه فعالان حوزه بانکی، اقتصادی، تبریک و تهنیت عرض می‌‏کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون عزیزان در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری را مسئلت دارم”.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.