×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار با تاکید بر اینکه امیدواریم پاتوق فیلم در این شهرستان تداوم داشته باشد گفت: این اداره کل برای حمایت از تولید فیلم کوتاه و برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت مجازی و حضوری آمادگی کامل دارد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار، همزمان با روز ملی سینما هنرمندان و فعالان عرصه سینمای چابهار به دعوت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی منطقه آزادچابهار و انجمن سینمای جوان این شهرستان در محیطی صمیمی روز ملی سینما را گرامی داشتند.

نصیراحمد ملازهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار در این جلسه گفت: امیدواریم برگزاری جلسات اینچنینی تحت عنوان پاتوق فیلم در این شهرستان خوش آتیه تداوم داشته باشد.

همچنین در حاشیه این مراسم، فیلم کوتاه “دختران تالاب” به کارگردانی عبدالمجید بلوچ شارکی شرکت کننده در پویش کشوری ماکافیلم ایرانشهر، اکران شد.

انجمن سینمای جوان حامی هنرآموزان و هنرمندان چابهاری

در این نشست “نظیر رهبر” مسئول انجمن سینمای جوانان چابهار نیز گفت: این انجمن به عنوان حامی هنرمندان و علاقه‌مندان به حوزه فیلم و سینما آمادگی دارد از تولیدگان‌کنندگان آثار سینمایی و مستند حمایت کند.

هنرمندان و فعالان عرصه فیلم و سینما نیز مسائل، مشکلات و دغدغه‌های کاری خود را بیان کردند.

همچنین عبدالقادرحوت وعبدالحق آسوبار از اعضای شورای اسلامی شهرچابهار میهمان این جلسه بودند که با اشاره به نظرات هنرمندان چابهاری، برای هر گونه همکاری اعلام آمادگی کردند.

در سال ۱۳۷۹ در چهارمین جشن بزرگ سینمای ایران و همزمان با بزرگداشت صدمین سال ورود سینما به ایران بود که ۲۱ شهریور ماه به عنوان «روز ملی سینما» شناخته شد و هر سال جشن خانه سینما در این روز برگزار می شود و ۲۱ شهریور ماه به عنوان روزی نمادین وارد تقویم شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.