اقتصاد زمانه : شرکت نگاه پرداخت موفق شد استانداردهای طراحی، برنامهریزی و اجرای فرآیند پایش و اندازهگیری رضایت مشتریان و رسیدگی به شکایات را اخذ کند.
به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین،نگاه پرداخت در راستای تحقق اصل مشتری مداری و توجه به رضایتمندی مشتریان اقدام به اخذ این استانداردها کرد. ردگیری و رفع مشکلات مشتریان ناراضی از اولویتهای این شرکت است و از این طریق میکوشد کیفیت ارائه محصولات و خدمات خود را ارتقا دهد.
این گواهینامه از سوی نماینده رسمی شرکت SmartNexus در ایران که وظیفه ارزیابی، ممیزی و پایش مستمر شرکتهای دریافت کننده استاندارد را بر عهده دارد، به شرکت نگاه پرداخت ارائه شد..
https://eghtesadezamaneh.ir/?p=21240