×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

“یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ”.

محمد، ۷٫
“اى کسانى که ایمان آورده‌‏اید، اگر خدا را (پیامبر و دین و کتاب او را) یارى نمایید، خدا هم شما را (در رسیدن به اهدافتان) یارى می‌کند و قدم‏‌هاى شما را استوار می‌دارد”.

حضور کلیه سروران، سهامداران و همکارانم در خانواده بزرگ ملل
سلام علیکم؛
فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) در هر سال تداعی کننده ایام و روزهایی است که با خود و خدای خود در حریم قدسی امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) هم و عهد و قسم شدیم تا در این راه سخت قدم بگذاریم.
راهی که روزگاری اندیشیدن به آن و نزدیک شدن به اهداف آن برای هر کسی غیر قابل باور بود اما امروزبه لطف پروردگار، عنایات خاصه حضرت حجت ابن الحسن العسکری ارواحنا فداه و تلاش همکاران عزیز و صمیمی در نقطه ای ایستاده ایم که درستی اهداف و اقداماتمان را نشان می دهد و همه این دستاوردها و موفقیت ها حاصل نمیشد جز با عنایت مسئولین محترم و گرانسنگ جمهوری اسلامی ایران، تلاش همکاران و حمایت های شما سهامداران گرانقدر. امروز در آستانه ورود به ۳۵ سالگی تاسیس، موسسه به درختی تنومند، جوان و پویا تبدیل شده است که افتخار خدمتگذاری ملتی سلحشور و شهید پرور را پیدا کرده است.

در سالهای گذشته سعی شد در مسیر قانون و عمل به دستور العمل های بانک مرکزی و با پشتوانه همکاران متعهد، ارائه خدمات به روز، سریع و دقیق نسبت به جلب رضایت هموطنان محترم گام برداریم و کلیه فعالیتهای موسسه را به صورت شفاف به سمع و نظر مردم عزیز و سهامداران محترم برسانیم.
امروز در حالی سی و پنجمین سال روز تاسیس موسسه را جشن می گیریم که موسسه در چند سال اخیر به فضل الهی و به برکت همراهی و راهبری اعضای محترم هیئت مدیره و تلاش و همکاری بی وقفه مدیران و همکاران ارجمندمان در سراسر کشور و صبوری سهامداران محترم و حمایتهای هموطنان عزیز گام های بلند و موثری را در جهت تکامل موسسه برداشته است.
اکنون در روز میلاد امام حسن عسکری (ع) ضمن گرامیداشت این ایام خجسته و تبریک این عید ولادت به خدمت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مسئولین معزز و همچنین تبریک سی و پنجمین سالروز تاسیس موسسه به همه همکاران گرانقدر، سهامداران ارجمند و همه ملت شریف ایران ، مراتب قدردانی خود را از تلاش بی دریغ یکایک شما عزیزان ابراز داشته و امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم در تحقق برنامه ها، اهداف و ماموریت هایی که از سوی مقامات عالی کشور عزیزمان بویژه مقام عظمای ولایت به نظام بانکی داده شده است به سهم خودمان گام های موثرتری برداریم.
سعادت، سلامت، دوام و کامیابی همه شما را از خداوند متعال خواستارم. باشد که به بلندای نام شریف ایران اسلامی، تحت لوای فرامین مقام عظمای ولایت سر بلند و عاقبت بخیری در همه شئون بدرقه راهمان باشد…آمین

و السلام و الرحمه
سید امین جوادی
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.