×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصادزمانه : ایمیدرو در راستای اجرای سند راهبردی استقرار فناوری نسل ۴ در حوزه معدن و صنایع معدنی، پنج محور سیاست گذاری و ۱۸ راهبرد آن را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) در جهت توسعه حوزه فناوری و نوآوری و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان معدن و صنایع معدنی در حال نهایی کردن این سند است.
در این سند پنج محور سیاست گذاری “توسعه سرمایه انسانی”، “حکمرانی هوشمند”، “سرمایه گذاری مشوق های مالی”، نوآوری، فناوری و زیرساخت” و “امنیت فراگیر” دید شده است.
از مهم ترین راهبردهای این سیاست گذاری ها می توان به تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، مقررات زدایی و تغییر و بروزرسانی قوانینی که مانع توسعه فناوری های انقلاب چهارم صنعتی، حمایت مالی و کاهش ریسک سرمایه گذاری در بکارگیری فناوری های انقلاب چهارم، حمایت از نوآوری ها در حل مسائل اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی و ارتقای امنیت و استانداردسازی امنیت فناوری اطلاعات در حوزه فناوری های زیرساختی و تولیدی اشاره کرد.

این گزارش می افزاید، تهیه سند راهبردی استقرار فناوری های نسل ۴ از خرداد ماه سال جاری توسط ایمیدرو آغاز شد. در این سند از اسناد شرکت های معتبر دنیا الگوبرداری شده است. ایمیدرو به عنوان نهاد واسط بین بخش خصوصی و حوزه معدن و صنایع معدنی، تهیه این سند و ارایه برنامه‌های عملیاتی آن را در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.