×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به پروژه اتصال پل ریلی جدید مجتمع فولاد سبا به راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: پل راه آهن فولاد سبا قبلا بسیار حادثه آفرین بود و در ارتفاع و عرض پل اشکالاتی وجود داشت که با ساخت این پل ریلی جدید علاوه بر توسعه زیرساخت ریلی در شهرستان لنجان بار ترافیکی محور مواصلاتی اصفهان کاهش پیدا کرده و از شدت خسارت های جرحی و فوتی کاسته خواهد شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از ایراسین؛ آیین افتتاح و بهره برداری اتصال پل ریلی جدید مجتمع فولاد سبا به راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ساعاتی پیش به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور حمیدرضا عظمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، احمد سعید بخش، معاون توسعه شرکت فولاد مبارکه، مصطفی عطایی پور، مدیر مجتمع فولاد سبا، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان، امام جمعه شهرستان زرین شهر، خدامراد صالحی، فرماندار شهرستان لنجان، ابوالقاسم صباغی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنجان و تعدادی از اعضای شورای شهر شهرستان لنجان در سالن تشریفات مجتمع فولاد سبا برگزار شد.

شرکت فولاد مبارکه با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریالی و با نظارت تیم معاونت توسعه این شرکت، پل روگذر خط راه آهن فولاد سبا را به بهره برداری رساند تا علاوه بر حمل بار مطمئن به مجتمع فولاد سازی سبا در راستای مسئولیت اجتماعی از تلفات جرحی و فوتی که در سنوات گذشته در این محور رخ می داد، جلوگیری کند. همچنین خروج محصولات از مجتمع فولاد سبا و ورود مواد اولیه به این مجتمع از این مسیر انجام می شود و تقریبا سالانه ۵ میلیون تن ترافیک بار در این مسیر وجود دارد.

حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه هم با اشاره به افتتاح و بهره برداری اتصال پل ریلی جدید مجتمع فولاد سبا به راه آهن جدید مجتمع فولاد سبا به راه آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در این پروژه تکنیک ساخت، نصب و بهره برداری و سرعت عمل مشهود بود و در راستای افزایش ضریب ایمنی ترافیکی و حمل ونقل محصولات شرکت فولاد مبارکه درخور تقدیر است.

توسعه زیرساخت ریلی و کاهش خسارت های جرحی و فوتی

وی در ادامه افزود: پل راه آهن فولاد سبا (جاده اصفهان-زرین شهر) قبلا بسیار حادثه آفرین بود و در ارتفاع و عرض پل اشکالاتی وجود داشت که با ساخت این پل ریلی جدید علاوه بر توسعه زیرساخت ریلی در شهرستان لنجان بار ترافیکی محور مواصلاتی اصفهان کاهش پیدا کرده و از شدت خسارت های جرحی و فوتی کاسته خواهد شد.

وی افزود: بهره برداری پل ریلی جدید مجتمع فولاد سبا، با مسدود شدن محدود چندساعته انجام شد و در کنار این اتفاق امروز از تعمیرات اساسی برنامه ریزی شده شرکت فولاد سبا بازدیدکردیم که تجهیزات مجتمع فولا سبا را تا دو دهه دیگر ضمانت می کند.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه گفت: افزایش ۳۵ درصدی در شرکت فولادمبارکه و مجموعه های وابسته با اصلاحات و تغییرات در تجهیزات محقق می شود چراکه براین باوریم که به جای تاسیس مجتمع فولادسازی با ارتقا تجیهزات می توان تولیدات را ارتقا داد و منجر به اشتغال زایی و سودآوری برای سهامداران شد.

اشتغال ۵۰ هزار نفری

وی اضافه کرد: شرکت فولاد مبارکه با هدف گذاری و عزمی راسخ ۱۰ پروژه برتر با هزینه ۵۰ هزار میلیارد تومانی را در دستور کار خود دارد تا زمینه اشتغال ۵۰ هزار نفر را در تمامی استانهای کشور از شمال، جنوب و مرکز فراهم کند.

عظیمیان بر توسعه پروژه نورد گرم دو تاکید کرد و توضیح داد: با بهره برداری از پروژه نورد گرم دو می توان به نیازهای داخلی تامین ورق دست یافت و امیدواریم در کنار این ابرپروژه توسعه تولید ۳۰ هزار تن الکترود گرافیتی در استان یزد هم به سرانجام برسد تا به منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار سال نایل شویم.

امید آفرینی با بهره گیری از ظرفیت رسانه ای

وی افزود: ما همواره در تلاشیم تا با بهره گیری از ظرفیت رسانه امیدآفرینی را به جامعه پمپاژ کنیم و شعار ما می توانیم را علیرغم تمام ناملایمات و تحریمهای ظالمانه محقق کنیم و با ایفای مسئولیت اجتماعی فرامین رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در بخش پایانی به مسئولیت های اجتماعی این شرکت در جامعه اشاره کرد و گفت: شرکت فولاد مبارکه علاوه بر رکورد در تولید و به عنوان بزرگترین واحد فولادسازی کشور از مسئولیت اجتماعی غافل نبوده که نمونه بارز آن تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر کرونا است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.