×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024

اقتصاد زمانه : اجلاس سراسری تقدیر از واحدهای پیشرو در کیفیت و نوآوری‌‌، به مناسبت بزرگداشت روز ملی کیفیت و یادآوری جایگاه کیفیت در فرآیند توسعه پایدار، ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۰ در سالن همایش های دانشگاه الزهرا تهران با حضور ۶۸ شرکت برگزار شد و نشان سازمان پیشرو در کیفیت و نوآوری به شرکت فولاد خوزستان اهدا شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از خبرنگار روابط عمومی، در این همایش دکتر علیرضا یوسفی مدیر مرکز مطالعات استراتژیک دانشگاه تهران، اعتماد به نفس را مهمترین رکن تنظیم راهبردی منابع انسانی سازمان‌‌های پیشرو دانست و افزود: اگر سازمان می‌خواهد در مسیر تعالی گام بردارد، باید اعتماد به نفس کارکنان را تقویت کند. در صورت پیاده‌سازی این مهم بسیاری از فعالیت‌ها از سوی زیرمجموعه انجام می‌شود و دیگر نیازی به رصد لحظه‌ای و درگیر شدن مدیران نیست. تنظیم معیشت از دیگر ارکان سازمان موفق است. به افراد چگونه هزینه کردن را آموزش دهید. قانون زندگی رفاه اقتصادی در کشورهای پیشرفته در حال اجراست.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، از محورهای اصلی همایش می‌توان به ترویج فرهنگ خود ارزیابی در سازمان ها و شناخت نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود، شناسایی و تقدیر از فعالان عرصه اقتصاد در زمینه کیفیت، توسعه و نهادینه سازی نظام مدیریت کیفیت جامع و هدایت در مسیر دستیابی به موفقیت پایدار و افزایش توان رقابت‌پذیری در سطح ملی و بین‌المللی اشاره کرد.

گفتنی‌ است، در این همایش محمود اکابر مدیر تضمین کیفیت به نمایندگی از مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان نشان سازمان پیشرو در کیفیت و نوآوری را دریافت کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.