×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024


اقتصاد زمانه : مدیر غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم از بررسی ۱۵ پرونده جدید در سومین جلسه کمیته فنی و قانونی صدور، تمدید، تعلیق و ابطال پروانه واحدهای تولیدی مشمول قوانین سازمان غذا و دارو منطقه آزاد قشم در سال جاری خبر داد.

به گزارش اقتصاد زمانه از قشم، نسرین نانوایی قشمی با اعلام این مطلب، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» این جلسه با حضور اعضاء داخلی سازمان، نماینده هیئت علمی دانشگاه و نماینده اداره صنعت در محل اداره کل غذا، دارو و استاندارد قشم برگزار شده و در مجموع ۱۵ پرونده مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این جلسه ۲ مورد صدور پروانه تاسیس و بهره برداری محصولات آرایشی و بهداشتی و ۲ مورد نیز مربوط به تمدید پروانه تاسیس و بهره برداری محصولات آرایشی و بهداشتی واحدهای صنعتی قشم بررسی شد.
مدیر غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در سومین جلسه کمیته فنی و قانونی همچنین ۸۴ پروانه ساخت انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مربوط به سه واحد تولیدی و همچنین سه مورد تمدید پروانه محصولات غذایی مورد بررسی قرار گرفت.
به گفته نانوایی قشم؛ ۲ مورد صدور پروانه مسئول فنی محصولات آرایشی و بهداشتی برای واحدهای تولیدی و همچنین سه مورد تمدید پروانه مسئول فنی محصولات غذایی بخش دیگری از مواردی بود که در این جلسه توسط حاضرین بررسی گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.