×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : بانک اقتصادنوين با معرفي «کارت اعتباري انتخاب نوين»، شرايط خريد اقساطي کالاي لوازم‌خانگي با نرخ سود و شرايط بازپرداخت ويژه را براي مشتريان خود فراهم کرد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، اين بانک در راستاي حمايت از مصرف‌کنندگان، افزايش قدرت خريد هم‌وطنان گرامي و حمايت از توليدات شرکت‌هاي داخلي، در تفاهم‌نامه‌اي با «گروه صنعتي انتخاب الکترونيک (اسنوا)» تا سقف ??? ميليون ريال کارت اعتباري، با نرخ ?? درصد و بازپرداخت ?? قسط ماهانه به مشتريان خود ارائه مي‌کند.
متقاضيان واجد شرايط، براي بهره‌مندي از مزاياي اين طرح مي‌توانند به يکي از نمايندگي‌هاي مجاز اسنوا در سراسر کشور مراجعه و پس از دريافت پيش‌فاکتور معتبر (ممهور به مهر نمايندگي مربوطه) به هر يک از شعب بانک اقتصادنوين مراجعه کنند.

گفتني است، گروه صنعتي انتخاب در حوزه توليد لوازم‌خانگي مانند يخچال و ‌فريزر، صوتي و تصويري، اجاق‌گاز، ماشين‌هاي لباس‌شويي و ظرف‌شويي، فعال بوده و با دارا بودن بيش از ۱۰۰۰ فروشگاه زنجيره‌اي و نمايندگي فروش در سراسر کشور، به عرضه لوازم خانگي مي پردازد.

مشتريان ارجمند مي توانند براي آگاهي از محصولات و نمايندگي‌هاي فروش اسنوا، به سايت اين شرکت به آدرس snowa.ir مراجعه کنند.

همچنين شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور و کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتريان بانک به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ آماده راهنمايي مشتريان گرامي براي دريافت اين تسهيلات ويژه هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.