×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024

اقتصادزمانه : شهردار منطقه۲ از شهروندان دعوت کرد تا با مشارکت در طرح من شهردارم، این بار درجایگاه شهردار برای اجرای برنامه های سال۱۴۰۲ ایده ها و نظرات خود را ثبت و مدیریت شهری را دراولویت بندی پروژه ها یاری کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، مهدی صالحی با اشاره به اجرای طرح «من شهر دارم» گفت: : اجرای این طرح یک حرکت مدنی برای تحقق مطالبات شهروندان و یکی از راهبردهای مدیریت شهری است تا با استفاده از نظرسنجی‌ها می‌توان راحت‌تر به ایده‌ها و مطالبات مردم رسید.
وی افزود: مدیریت شهری با اجرای این طرح به دنبال دو مفهوم است نخست اینکه فرد می‌تواند با قرار دادن خود به جای شهردار ، پروژه‌های شهری را اولویت‌بندی کند و دوم اینکه به عنوان یک شهروند که اداره شهر برایش مهم است، می‌تواند پیشنهادات خود را در اجرای طرح‌های شهری مطرح کند.
وی افزود: درهمین راستا به منظور تحقق مشارکت شهروندان در تدوین برنامه یکساله شهر، با اجرای این طرح اولویت های پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی شهرداری تهران با نظر شهروندان تنظیم و در بودجه پیشنهادی سال آینده لحاظ می شود .
صالحی طرح «من شهر دارم» را فرصتی مناسب برای افزایش مشارکت شهروندان و اعتماد نسبت به مدیریت شهری برشمرد و گفت: بدین منظور تعدادی از پروژه ها که به فراخور نیازهای محلات شناسایی شده بود در سامانه «من شهردارم» به نشانی «manshahrdaram.Tehran.ir» معرفی شده است و شهروندان می توانند با مراجعه به این سامانه نظرات خود را ثبت کنند.
شهردار منطقه ۲ در ادامه به آغاز طرح نظر سنجی حضوری اشاره کرد و گفت: دراین بخش نظر سنجی توسط سفیران طرح انجام می شود و این افراد با حضور در مراکز عمومی شهری از جمله مجتمع های تجاری ،مساجد و همچنین درب منازل نظر شهروندان را دریافت می‌کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.