×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : با اجرای طرح استقبال از بهار خانه تکانی شهری با بسیج نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه یک در شمال تهران اجرا شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با هدف پاکسازی چهره شهر از نازیبایی ها و آراستگی محیط شهری در آستانه سال نو، با بسیج نیروهای خدمات شهری مستقر در نواحی ۱۰ گانه منطقه طرح استقبال از بهار از ابتدای اسفند ماه آغاز و تا نیمه فروردین ماه سال جدید ادامه خواهد داشت.
موسوی زیباسازی و آراستگی محیط های شهری را از اقدامات اجرا شده در این طرح دانست و گفت: ساماندهی تابلوهای دیوار کوب محلات، نورپردازی و آذین بندی معابر و میادین اصلی منطقه متناسب با نوروز و اعیاد شعبانیه، اهتزاز ۱۰ پرچم بلند و ۲۷۵ پرچم کوتاه بزرگراهی، نصب ۳۰ المان نوروزی و مناسبتی، شست و شو و رنگ آمیزی جداره های شهری، کافوها، پل های هوایی عابر پیاده و سواره، سطل های زباله، کیوسک ها و… آغاز شده تا منطقه آماده رسیدن اولین فصل سال جدید شود.
وی به حذف زوائد در نماهای ساختمانی و زیبا سازی بصری اشاره کرد و افزود: پاکسازی دیوار نویسی ها، شستشوی نقاشی های دیواری، احجام و المان های شهری، رنگ آمیزی نرده های بزرگراهی و استفاده از طرح های ویژه بصری در بدنه پل های سواره رو از دیگر اقدامات اجرا شده و در حال انجام است.
این مقام مسئول با اشاره به مبارزه با جانوران مضر شهری گفت: ۷۵۶ منفذ موش در منطقه شناسایی ، یک هزار و ۳۲۰ نقطه طعمه گذاری، ۵۸ تله چسبی توزیع و بیش از ۱۴۰ قلاده سگ بلا صاحب جمع آوری شدند.
شهردار منطقه یک ساماندهی فضاهای سبز شهری را اقدام دیگری دانست و گفت: ۹۰۰ فلاور باکس از گل های فصلی و ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع فرش گل و کاشت نشا تا کنون در منطقه انجام شده است و شاخه های بیمار درختان حذف و ترمیم شد و بیش از یک هزار اصله نهال غرس و ۱۰ درخت به روش روتبال کاشته و شبکه آبیاری و آبخوری بوستان ها بهسازی و انهار و مسیل ها لایروبی ش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.