×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : عضو هيات مديره گروه خودروسازي سايپا گفت: روند واكسيناسيون قطعه سازان به خوبي و با رعايت تمام پروتكل هاي بهداشتي در حال انجام است و به عنوان مثال در یک هفته نخست، ۳ هزار و ۵۰۰ نفر دوز اول واكسن كرونا را در مرکز فرزانگان دريافت كرده اند.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از سايپانيوز، بهمن حسين زاده درباره روند واكسيناسيون فعالان مجموعه هاي قطعه ساز كه در پايگاه فرزانگان در حال انجام است، گفت: واكسيناسيون قطعه سازان از هفته گذشته آغاز شد و در مرکز فرزانگان تاكنون ۳ هزار و ۵۰۰ نفر دوز اول واكسن كرونا را دريافت كردند.

وي با بيان اينكه در راستاي توزيع مناسب واكسن، سايت هاي مختلف نسبت به واكسيناسيون فعالان صنعت خودرو، مجموعه هاي قطعه سازي و سپس گروه خدمات پس از فروش خودرو اقدام مي كنند، تصريح كرد: شركت هاي قطعه ساز در زمان معين نيروهاي خود را به مركز واكسيناسيون اعزام مي كنند تا ضمن جلوگيري از هر گونه ازدحام، بتوان پروتكل هاي بهداشتي را به خوبي رعايت كرد.

عضو هيات مديره گروه خودروسازي سايپا گفت: روند واكسيناسيون فعالان صنعت قطعه سازي كه شامل قطعه سازان دولتي و غير دولتي مي شود بر اساس معرفي نامه اي است كه شركت هاي خودروسازي ارايه كرده اند.

وی با تاكيد بر اينكه واكسيناسيون سراسري فعالان صنعت خودرو و قطعه سازي كار بسيار بزرگي بود كه در مجموعه هاي خودروسازي دنبال شد، افزود: با توجه به اينكه نيروي انساني ماهر اصلي ترين سرمايه شركتها و موسسات مي باشد و از طرفي اين متخصصين و كارگران در صنعت خودروسازي در شیفت‌هاي طولاني مشغول به كار هستند، از اصلي ترين دغدغه هاي مديران صنعت خودروسازي حفظ سلامتي اين عزيزان بود كه با واكسيناسيون نيروي انساني تمام تلاشمان را در حفظ سلامتی آنها انجام مي‌دهيم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.