×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصادزمانه : معاون حمل و نقل وترافیک منطقه۲ گفت: جشنواره ترافیکی آموزواره فصلی حرکت با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک و نهادینه کردن دانش رفتارهای ترافیکی در بین شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان در منطقه ۲ اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲،محمد حسین کریمی گفت: به منظور ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان و ترغیب آنان به رعایت هنجارهای ترافیکی، جشنواره حرکت همزمان با فصل زمستان آغاز شد.

وی محور این جشنواره ترافیکی را ” هوا خوب می شود اگر …” عنوان کرد و افزود: شهروندان تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را در قالب نقاشی، عکس، فیلم یک دقیقه ای و خاطره به مدارس و سرای محلات منطقه و یا به شماره واتساپ ۰۹۱۲۸۹۹۴۲۷۴ ارسال کنند که از نفرات برتر با اهدای جایزه تقدیر خواهد شد.

کریمی با اشاره به اهمیت آموزش و فرهنگسازی در کاهش مشکلات ترافیکی و همچنین حفاظت از محیط زیست گفت:نیاز به آموزش، فراگیری هنجارها و قواعد رفتاری ترافیکی از کودکی تا بزرگسالی برای نهادینه شدن این رفتارها امری ضروری است و در همین راستا پارک آموزش ترافیک منطقه با همکاری مدارس و مهدهای کودک با اجرای برنامه های آموزشی میزبان کودکان و دانش آموزان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.